ویژگی های جوهر سابلیمیشن

همانطور که می دانید، خصوصیات و ویژگی جوهر سابلیمیشن نسبت به دیگر مرکب هایی که برای فرآیند چاپ مورد استفاده قرار گرفته می شوند، متفاوت از یکدیگر می باشند. جوهر سابلیمیشن دارای خاصیتی است که هنگام استفاده از دستگاه های چاپ و ایجاد حرارت و فشار پس از مدت زمان مشخص، بدون تبدیل شدن به مایع از روی سطح کاغذ مخصوص سابلیمیشن بلند شده و تبدیل به گاز می شود و در پی آن بدون اینکه تبدیل به مایع شود، به جامد تبدیل شده ور روی کالاهای مختلف چاپ می شوند.

نکتۀ مهم که در رابطه با  خرید جوهر سابلیمیشن وجود دارد، تفاوت قابل توجهی است که این نوع مرکب با دیگر جوهرهای رنگدانه ای دارد. از این رو هنگام خرید مرکب دستگاه های سابلیمیشن، حتماً جوهر سابلیمیشن تهیه کنید چون استفاده از جوهر های رنگدانه ای صدمات جدی به دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن وارد می کند. جهت خرید انواع جوهر سابلیمشن می توانید با شرکت فرارنگ تبلیغ تماس بگیرید.

جوهر سابلیمیشن حرارتی دارای ویژگی هایی چون شفافیت و ماندگاری بالا، جوهر مشکی سفارشی، استحکام در برابر شستشو، قابلیت تحمل گرما و امکان چاپ حرارتی و چاپ مستقیم را دارد.

قیمت مرکب سابلیمشن

قیمت جوهر سابلیمشن به حجم، برند و رنگ مرکب بستگی دارد. به طور کلی قیمت جوهر سابلیمیشن نسبت به میزان مصرف آن توسط دستگاه، جهت چاپ بسیار مقرون به صرفه می باشد (بر اساس مقدار مصرف 100 سی سی). به طور کلی فروش جوهر سابلیمیشن در 6 رنگ صورت می گیرد و امکان استفاده از آنها در داخل پرینترهای جوهر افشان اپسون نیز میسر است.جهت استعلام قیمت  فروش دستگاه چاپ پارچه و انواع جوهر سابلیمشن دستگاه های چاپ پارچه می توانید با شرکت فرارنگ تبلیغ تماس بگیرید.

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902             کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()