آراد شیما از دیگر محصولات گروه صنعتی آرامیس محسوب می شود. طراحی و تولید کفش آراد شیما بر اساس نیاز بازار به کفش های راحتی و طبی با قیمت ارزان صورت گرفته است. همانطور که می دانید پا به عنوان یکی از اعضای مهم بدن انسان محسوب می شود و به عنوان قلب دوم انسان شناخته شده است. چرا که فرد بر روی پاهای خود حرکت می کند و بروز ناراحتی و خستگی برای پا می تواند باعث مختل شدن فعالیت فرد شود. استقبال از خرید کفش آراد شیما به دلیل ویژگی های ظاهری و طبی بودن این محصول می باشد.

تولیدی کفش آرمیس از ابتدا به منظور طراحی و تولید کفش طبی و راحتی ایرانی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. بیش از یک دهه دارای سابقۀ تولید و عرضۀ انواع کفش مردانه و زنانه طبی چون آراد شیما، رامش چابک و غیره می باشد.

فروش آراد شیما طبی

در حال حاضر شاهد فروش انواع کفش آراد شیما به عنوان تولید ملی در سطح کشور می باشیم. کفش آراد شیما شامل رویۀ از جنس پارچه فابیلاک است که قابلیت تنفس پذیری بالا دارد و بدین وسیله از تعریق بیش از حد پا جلوگیری می کند و مانع از ایجاد بوی بد پا می شود. جنس زیره کفش آراد شیما از مواد اولیۀ درجه یک پلی یورتان تزریق مستقیم است که دارای ضخامت لژ 3/5 سانتی متری است. بدین وسیله فرد هنگام پیاده روی و فعالیت های ورزشی احساس بهتری خواهد داشت.

آراد شیما با قیمت ارزان و با چند ترکیب رنگی متنوع عرضه می شود. بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید کفش راحتی با قیمت مناسب هستند، می توانند از مزایای کفش آراد شیما زنانه و مردانه استفاده نمایند.

 تولیدی کفش آرمیس به منظور رفاه حال مشتریان توانسته امکان خرید آنلاین کفش آراد ماشین را با قیمت ارزان برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم سازد.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()