رادیولوژی دندان یک پروسۀ تصویربرداری از دندان و ناحیۀ فک و صورت می باشد. با توجه به وجود بافت نرم و سخت در قسمت فک و صورت، افراد مختلف متناسب با نیاز به درمان دندان، قطعاً از خدمات رادیولوژی دندان استفاده نموده اند. به طور کلی از ابتدا، دندانپزشک با مشاهدۀ وضعیت دندان و علت مراجعۀ بیمار به مطب، مناسب ترین روش تصویربرداری دندان را به بیمار تجویز می کند. در این صورت فرد با مراجعه به مراکز معتبر  خدمات رادیولوژی دندان ، متناسب با تجویز دندانپزشک، سی تی اسکن دندان مورد نظر خود را انجام می دهند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت در حوزۀ اجرای انواع رادیولوژی دندان در تهران است. این مجموعه از کادر پرسنل مجرب و متخصص به عنوان اپراتورهای دستگاه استفاده می کنند و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مراجعین عزیز می باشد.

نکات مهم اجرای رادیولوژی دندان

رادیولوژی دندان به روش های مختلف و با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته اجرا می شود. در نتیجه عموم افراد متناسب با نوع مشکلات دندانی که به دندانپزشک مراجعه می کنند، می توانند از تکنولوژی دستگاه های پیشرفته سی تی اسکن دندان جهت تشخیص اختلالات دندان استفاده نمایند.

به واسطۀ رادیولوژی سه بعدی دندان می توان خیلی از اختلالات و ناهنجاری های ایجاد شده در ناحیۀ دهان و دندان را تشخیص داد. بدین وسیله دندانپزشک پس از مشاهدۀ نتایج رادیولوژی دندان، بهترین راهکار درمانی را برای بیمار انتخاب می کند.

افرادی که جهت انجام رادیوگرافی دندان به مراکز تخصصی رادیولوژی دندان مراجعه می کنند، هنگام انجام پروسۀ تصویربرداری دندان، استفاده از زیورآلات، وسایل فلزی، لباس تنگ و مواردی از این قبیل غیر مجاز می باشد چون ممکن است اختلالاتی را برای نتایج انجام سی تی اسکن دندان ایجاد کند و یا افزایش تأثیرات مضر اشعۀ ایکس بر روی بدن شود.

برای انجام انواع رادیولوژی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه کنید.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()