نایلون حبابدار متشکل از حباب های هوا در لایه های میانی پلاستیک است و بدین وسیله مانع از ورود ضربه به وسایل مختلف می شود. انتخاب نوع پلاستیکی که جهت امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود، نقش مهمی در حفظ قطعات و کاهش صدمات جدی به وسایل می شود. علت رونق فروش نایلون حبابدار به دلیل ماهیت ضربه گیری آن می باشد.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان تولیدکنندۀ پلاستیک های صنعتی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و همچنان به ادامۀ فعالیت خود در سطح کشور می پردازد. امکان سفارش اینترنتی خرید نایلون حبابدار و دیگر محصولات شرکت را با قیمت ارزان و کیفیت عالی برای مشتریان فراهم کرده است.

نکات خرید نایلون حبابدار

همانطور که گفته شد، اهمیت و رونق خرید نایلون حبابدار ضربه گیر بودن آن است. در واقع به دلیل برخورداری از حباب های هوا در لایه های میانی پلاستیک، موجب جلوگیری از ورود ضربه و خراشیدگی بر روی سطح وسایل بسته بندی شده می شود. فروش پلاستیک حبابدار به صورت رول، برش خورده، کیسه ای و پاکتی است که می تواند ابعاد حباب متغیر باشد. علاوه به بر آنکه به صورت دو، سه و پنج لایه ای تولید می شوند. البته امکان تولید نایلون حبابدار با لایه های بالاتر نیز امکان پذیر می باشد. در این صورت مشاغل مختلف می توانند متناسب با نوع کالایی که قصد بسته بندی آن را دارند، انتخاب نایلون بسته بندی مورد نظر را انجام دهند.

جهت اطلاع از قیمت فروش نایلون شیرینگ  نایلون حبابدار می توانید با کارشناسان فروش شرکت های تولید کنندۀ لفاف های پلاستیکی تماس بگیرید. با توجه به اهمیت کاربرد پلاستیک جهت امور بسته بندی، برای ایمن نگه داشتن کالاهای مختلف و جلوگیری از شکستگی و خراشیدگی سطوح اقلام، نایلون حبابدار مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت خرید عمدۀ نایلون حبابدار با قیمت ارزان می توانید با مرکز فروش شرکت ناب پلاستیک تماس بگیرید.

 

 فروشگاه ناب پلاستیک 

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()