پارکت از کفپوش هایی است که می توانید برای داشتن یک کفپوضش مناسب ، آن را انتخاب کنید. پارکت ها را می توانید در انواع مختلفی تهیه نماید. با استفاده از این کفپوش ، می توان زیبایی بسیار دلنشینی را ایجاد کرد. اگر قصد خرید کفپوشی گرم و نرم را دارید ، انواع پارکت یکی از بهترین گزینه ها می باشد. امروزه با توجه افراد به دکوراسیون داخلی ، استفاده از لوازم مختلفی صورت می گیرد و طراحان همواره به دنبال استفاده از لوازمی هستند که بتواند بسیار زیبا باشد و در کنار آن، کارایی لازم را نیز داشته باشد.

در بسیاری از ویلا ها ، رستوران ها و مراکز دیگر از پارکت ها استفاده می شود. اگر شما  هم از پارکت لمینت استفاده می کنید باید به موارد زیادی توجه داشته باشید.

پارکت لمینت به دلیل ساخته شدن از چوب به رطوبت حساس است بنابراین اید سطح آن همواره خشک باشد.

از پارکت ها باید نگهداری کنید و از برخورد اشیاء نوک تیز و صدمه زننده به آن جلوگیری نمایید تا این کفپوش عمر بیشتری داشته باشد.

خرید پارکت

انواع کفپوش هها را می توانید از فروشگاه های دکوراسیون داخلی تهیه نمایید. مراکز عرضه کننده ی لوازم دکوراسیون داخلی انواع پارکت ها را نیز به فروش می رسانند. برای تهیه ی این نوع کفپوش باید حتما اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

کیفیت یکی از مهم ترین مواردی است که در انتخاب پارکت ها باید به آن توجه داشت باشید، انتخاب یک کفپوش عالی و باکیفیت می تواند شما را از خرید پارکت لمینت ضد آب خود راضی کند. بنابراین حتما از کفپوش های باکیفیت بهره ببرید. پارکت ها با استفاده از چوب درختان مختلفی از جمله گردو، افرا زبان گنجشک و .... به تولید می رسد بنابراین انتخاب نوع مناسب از چوب به کار رفته در پارکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 فروشگاه دکور آفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()