پوستر دیواری یکی از وسایل دکوراتیو جهت تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی در نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. تولید و چاپ پوستر دیواری بر روی نسل جدید کاغذِ کاغذ دیواری با روکش pvc صورت می گیرد. این نوع دیوارپوش مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید، ضربه، پارگی و آب دارد. پوستر دیواری نسل جدید محصولات کاغذ دیواری محسوب می شود و به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد، افراد زیادی خواستار خرید پوستر دیواری هستند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان عرضه کنندۀ پوسترهای دیواری در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون متناسب با نیاز بازار تنوع محصولات دیوارپوش مجموعۀ خود را توسعه بخشیده است.

فروش پوستر دیواری ارزان

جهت خرید تابلو و پوستر دیواری ارزان می توانید به فروشگاه های پخش تجهیزات دکوراسیون ساختمان مراجعه کنید. انتخاب نوع دیوارپوش نقش بسزایی بر روی زیبایی نمای دکوراسیون دارد و افراد مختلف متناسب با سلایق متفاوتی که دارند از جلوۀ پوستر دیواری استفاده می کنند. با وجود مشغله های فکری که برای افراد وجود دارد، ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون، هر چند وقت یکبار یک نیاز محسوب می شود و می تواند تأثیرات خوبی در حال و هوای افراد داشته باشد.

چرا که ایجاد تناسب رنگی و استفاده از تجهیزات دکوراتیو مدرن و زیبا می تواند باعث جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون شود. در این صورت افراد زیادی را می تواند به خود جذب کند و بدین وسیله چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

ابعاد، طرح، جنس و برند از جمله موارد مهم در تعیین قیمت پوستر دیواری و انواع دیوارپوش محسوب می شوند. هنگام خرید پوستر دیواری ارزان توجه به این موارد ضرورت دارد تا بتوانید دیوارپوش با دوام و با کیفیتی را خریداری کنید.

اگر تمایل به سفارش تجهیزات دکوراسیون داخلی را دارید، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()