نوار خطر به عنوان یکی از تجهیزات ایمنی است. در واقع خرید و نصب نوار خطر جهت اطلاع رسانی به افراد حاضر در صحنه مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش نوار خطر در رنگبندی های مختلف صورت می گیرد چون هر کدام از آنها معنا و مفهوم متفاوت از یکدیگر دارند، تا افراد راحت تر بتوانند تشخیص نوع حادثۀ خطرساز را انجام دهند. نوار خطر کاربردهای مختلفی دارد و از گذشته تا کنون در کلیۀ جوامع مختلف می توان شاهد کاربرد و   فروش نوار خطر جهت هشدار به مردم باشید.

شرکت باران پلاست با مشاهدۀ وضعیت بازار و نیاز جامعه به این محصول، توانسته در لیست محصولاتی که باید به بازار عرضه کند، انواع نوار خطر و چاپ نوار خطر را انجام دهد.

تنوع فروش نوار خطر

همانطور که از ابتدای میکرو مقاله بدان اشاره نمودیم، تنوع فروش نوار خطر را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. به عنوان مثال نوار خطر زرد رنگ/ مشکی به منظور اطلاع رسانی خطرات فیزیکی نصب می شود و این در حالی است که نوار خطر سبز/ سفید جهت اجرای کمک های اولیه، نوار سفید/ آبی برای وجود دستگاه های خراب و معیوب، نوار سفید/ نارنجی برای هشدارهای ترافیکی و شهری، نوار خطر سفید/ مشکی جهت علامت زدن و راهنمایی افراد و نوار خطر سفید / قرمز به منظور ممانعت از آتش سوزی در منطقۀ خاص به کار برده می شوند. برای خرید نایلون شیرینگ  به سایت مراجعه کنید. 

نوار خطر از جنس نایلون پلاستیکی تولید می شود و با نوشته های مختلفی چون (خطر، هشدار، خطرناک، DANGER، WARNING و غیره) چاپ می شود و در اختیار صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

جهت سفارش عمده نوار خطر با قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید. این مجموعه متناسب با نیاز بازار قادر به پاسخگویی نیاز عموم مشتریان در اسرع وقت می باشد.

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()