تابلو ال ای دی روان سبکی متفاوت از تابلوهای تبلیغاتی قدیمی است و از جمله تابلوهای متحرک محسوب می شود. مقصود از تابلوی تبلیغاتی متحرک، داشتن قابلیت تغییر نوشته، افکت و تصاویر تابلو می باشد. امروزه مشاغل مختلف متناسب با نوع حرفه ای که دارند، نیاز به نصب تابلوی روان داشته و اقدام به سفارش ساخت تابلو ال ای دی روان می کنند. با استفاده از این نوع تابلو می توان اعلان اخبار، نوع خدمات، نمایش شماره تماس، تاریخ و زمان و مواردی از این قبیل را به صورت چرخشی و یا ثابت بر روی تابلوی ال ای دی برای مخاطبان نمایش داد.

اگر اطلاعات جامعی نسبت به تابلوسازی روان ندارید، می توانید با کارشناسان گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به وب سایت رسمی این مجموعه، به طور کامل با مزایا و ویژگی های تابلو ال ای دی روان آشنا شوید.

سفارش تابلو ال ای دی روان با قیمت ارزان

ساخت تابلو ال ای دی روان به صورت تک رنگ، سه رنگ، 5 رنگ، 7 رنگ و یا فول کالر صورت می گیرد. نحوۀ ساخت این نوع تابلو، از کنار هم قرار گیری لامپ های ال ای دی با رنگبندی های مختلف صورت می گیرد. هر چه تعداد رنگ هایی که برای ساخت تابلوی روان به کار برده می شود، باعث افزایش جذابیت تابلو و در عین حال افزایش قیمت تابلو می شود.

به طور کلی قیمت تابلو ال ای دی روان به تعداد و رنگ لامپ هایی که در ساخت تابلو مورد استفاده قرار گرفته اند، بستگی دارد. از این رو امکان سفارش تابلو ال ای دی روان و ساخت تابلو چلنیوم با قیمت ارزان برای مشاغل مختلف امکان پذیر می باشد.

جهت راهنمایی برای سفارش تابلوی تبلیغاتی مناسب می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت  تماس بگیرید.

 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()