فروش نایلون حبابدار به دلیل ویژگی های ساختاری و کاربردی که دارد، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. بیشترین علت فروش بهترین نایلون حبابدار، برای امور بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف صورت می گیرد. همانطور که می دانید امروزه نسبت به گذشته شرکت ها به مقولۀ بسته بندی توجه بیشتری می نمایند و همواره در تلاش هستند که بتوانند محصولات با کیفیتی را جهت امور بسته بندی کالاهای مختلف استفاده نمایند. تولید و فروش نایلون حبابدار نیز به همین علت است در قسمت بسته بندی محصولات به کار برده می شوند. در ادامۀ مقاله بیشتر به مشخصات فنی پلاستیک حبابدار می پردازیم.

شرکت حباب باران، بیش از 30 سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ تولید و پخش انواع پلاستیک بسته بندی آغاز نموده است و توانسته حجم عظیمی از نایلون صنعتی بسته بندی بازار داخل را تأمین کند.

فروش انواع نایلون حبابدار

طراحی نایلون حبابدار به نحوی است که دارای سوراخ هایی از هوا است که دارای خاصیت ضربه گیر می باشد. از این رو ماهیت ضربه گیری دارند. از این رو شرکت های تولید کنندۀ نایلون های صنعتی اقدام به تولید و فروش انواع نایلون حبابدار در اندازه های مختلف می کنند. با استفاده از پلاستیک حبابدار بسته بندی به سهولت می توان کالاهای شکستنی با حساسیت بالا را بسته بندی نموده و بدین وسیله مانع از ورود ضربه به کالاها شد. فروش نایلون حبابدار ضربه گیر به عنوان عایق کنندگی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود چون حالت بالشتک های پر شده از هوا دارد که به سهولت می توان از آن برای ضربه گیری به کالاهای حساس استفاده کرد تا بتوانند مقابل ضربات را بگیرند.

برای سفارش اینترنتی نایلون های بسته بندی می توانید با مرکز فروش نایلون حبابدار چون شرکت حباب باران تماس بگیرید. این مجموعه سال هاست که توانسته در صنعت تولید و عرضۀ سلفون های صنعتی در ایران فعالیت کند و همواره در تلاش است که با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک اقدام به تولید انواع پلاستیک بسته بندی نماید.

فروش نایلون حبابدار استاندارد

فروش نایلون حبابدار استاندارد در کنار فروش پلاستیک حبابدار فوم دار در دسته بندی محصولات نایلون حبابدار مشاهده می شود. این نوع پلاستیک ها به عنوان ضربه گیری و ورود صدمه به کالاهای بسته بندی شده مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین وسیله می توان میزان خسارات ناشی از حمل و نقل کالاها را به حداقل رساند. با توجه به اندازه محصولات مختلف، انواع نایلون حبابدار با حباب های ریز و درشت تولید و به بازار عرضه می شوند. از این رو برای کالاهای بزرگ می توان از نایلون های حبابدار با ابعاد حباب درشت استفاده نمائید.

فروش نایلون حبابدار و فروش نایلون عریض به صورت رولی و متراژ مشخص صورت می گیرد. از این رو صنعت گران می توانند متناسب با نیاز می توانند با متراژ کم و یا زیاد خریداری کنند که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. تولید نایلون حبابدار به صورت دو لایه ای و یا پنج لایه ای می باشد که تأثیر مستقیم بر روی کیفیت این نوع پلاستیک ها دارد.

فروش نایلون حبابدار چسب دار و آنتی استاتیک از دیگر محصولات پلاستیک حبابدار محسوب می شوند که متناسب با کیفیت و فناوری تولید آنها با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می شوند.

در حال حاضر می توانید شاهد فروش نایلون حبابدار با قیمت ارزان باشید که متناسب با بسته بندی اسباب و اثاثیه وسایل منزل صورت می گیرد. در واقع نایلون های ضربه گیری به میزان قابل توجهی می تواند مانع از ورود ضربات به کالاها شود.

شرکت حباب باران به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش لفاف های صنعتی از جمله رول های پلاستیک حبابدار، شیرینگ، فیلم استرچ و غیره در سراسر کشور می باشند.

 شرکت حباب باران  

شماره تماس: 09127007008

تهران اتوبان آزادگان جنوب بعد از احمد آباد مستوفی فیروزبهرام بطرف گلدسته خ بهار کوی عدل کوچه سروری پ 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()