فروش اقساطی خودرو دارای یک سری شرایط خاص و ویژه می باشد که بسیار ساده است و عموم مردم می توانند از عهدۀ آن برآیند. البته لازم به ذکر است که شرایط فروش اقساطی خودرو مطابق با برند شرکت خودروسازی و مدل خودرو متفاوت از یکدیگر می باشد. بنابراین افراد راحت تر از گذشته می توانند نوع خودرو و نحوۀ پرداخت و تعداد اقساط بازپرداخت مبلغ خودرو را انتخاب نمایند. امروزه به دلیل اینکه اکثر افراد از عهدۀ خرید نقد خودرو بر نمی آیند، به همین دلیل شرایط فروش اقساطی خودرو به افراد کمک می کند که بتوانند طی چند قسط، مبلغ خودرو را به طور کامل تسویه سازند. در حال حاضر  شرایط فروش اقساطی خودرو  برای کمپانی های خودرو سازی ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور، تیوتا، مزدا و سایر شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی فراهم می باشد.

لذا افرادی که قصد استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو طی اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت دارند، می توانند با کارشناسان فروش شرکت مبین خودرو ارتباط برقرار کنند.

فروش اقساطی بلند مدت خودرو

فروش اقساطی بلند مدت خودرو بهترین آپشن برای افرادی است که تمایل به خرید خودرو دارند و سقف درآمد ماهیانۀ آنها بالا نیست، می توانند از این شرایط ایده آل برای خرید اتومبیل مورد علاقۀ خود بهره گیرند. تنها نکتۀ طلایی که در این رابطه وجود دارد، تعداد و مبلغ اقساط خودرو است که بر اساس مدل خودرو مشخص می گردد. در نتیجه افراد پیش از امضاء قرارداد به راحتی می توانند تمام شرایط پرداخت اقساط را مطالعه نموده و پس از بررسی دقیق، مناسب ترین نوع خودرو را با پرداخت اقساط بلند مدت انتخاب نمایند.

خرید و فروش اقساطی خودرو بهترین راهکار از سوی کمپانی های خودروسازی است که بتوانند شرایط مناسبی را برای عمودم مردم فراهم سازند، تا بدین صورت بتوانند بر حسب توان مالی و سطح درآمد خود، اتومبیلی با شرایط بازپرداخت مناسب را خریداری نمایند.

فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری اتومبیل

امروزه مهمترین آپشنی که افراد در حوزۀ خرید و فروش اقساطی خودرو مد نظر قرار می دهند، زمان تحویل خودرو است. لذا برخی از کمپانی و نمایندگی های فروش اقسطی خودرو، تلاش می کنند که بتوانند شرایط فوق العاده ای را برای جلب مشتریان فراهم آورند که می توان اشاره ای به تحویل فوری و یا کوتاه مدت خودرو به خریدار، پیش از اتمام اقساط اشاره نمود. بنابراین با آسودگی خاطر و اطمینان بالا تصمیم به خرید اتومبیل می کنند. از این رو شرکت مبین خودرو نیز شرایط ویژۀ فروش اقساطی خودرو را با تحویل فوری اتومبیل در اختیار متقاضیان قرار می دهند، تا بدین وسیله بتوانند رضایت مندی مشتریان را بیش از پیش جلب نماید.برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی گروه بهمن به سایت مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که خرید اقساطی خودرو از کمپانی های خودروسازی مختلف، دارای شرایط ویژۀ اختصاصی مختص خود می باشد. به همین جهت نیاز به بررسی بیشتری دارد و در عین حال افراد آزادی عمل بیشتری برای انتخاب خودرو مورد علاقۀ خود خواهد داشت. مراکز فروش اقساطی خودرو برای جلب رضایتمندی مشتریان، اقدام به ارائه چنین خدماتی هستند که بتوانند سطح کیفیت خدمات را ارتقاء ببخشند و همواره در صدد هموار نمودن شرایط خرید و فروش خودرو برای مشتریان مختلف با سطح درآمد متفاوت می باشند.

مزایای فروش اقساطی خودرو

همانطور که می دانید، از مهمترین مزایای این شرایط، ارائه تسهیلات فروش خودرو طی اقساط کوتاه مدت و بلند مدت می باشد. به این ترتیب افراد متناسب با سطح درآمد خود می توانند با قیمت مناسب اتومبیل مورد دلخواه خود را با شرایط ایده آل خریداری نمایند.

شرکت مبین خودرو نیز به عنوان یکی از کمپانی های معتبر در حوزۀ خرید و فروش نقد و اقساط انواع خودرو با شرایط تحویل فوری و اقساط بلند مدت و کوتاه مدت در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

 

شعبه غرب و شوروم:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()