لودر از ماشین های راهسازی است که توانسته در بخش راهسازی و عمران کمک بسیاری به ما کند. لودر می تواند با استفاده از لوازم یدکی لودر مقاوم خود عملیات کندن و گود برداری را به خوبی انجام دهد.

انواع لودر

لودر در دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی قرار دارد. لودر ها با توجه به نوعی که دارند شامل لوازم یدکی لودر مختلفی می باشند. بنابراین با توجه به نوع لودر باید این قطعات خریداری شود.

خرید لوازم یدکی لودر

برای خرید لوازم یدکی لودر می توانید به نمایندگی های فروش هر یک از شرکت ها مراجعه نمایید. فروشگاه های زیادی وجود دارند که می توان در زمان نیاز به این قطعات به آن فروشگاه ها مراجعه کنید. برخی از فروشندگان لوازم یدکی لودر ، قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند که می توانید با خرید از این فروشگاه ها  قطعات باکیفیت را با قیمت های پایین تر خریداری نمایید.

فروشگاه سرویس قطعه از فروشندگان معتبر انواع قطعات و لوازم یدکی لودر در کشورمان است که تمامی محصولات را با تضین کیفیت و اصالت کالا به شما عرضه می دارد. این مرکز با خدمت دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. برای خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو به فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمایید .

فروش اینترنتی لوازم یدکی لودر

فروش لوازم یدکی لودر به صورت اینترنتی یکی از خدمات است که فروشندگان معتبر در اختیار مشتریانشان قرار می دهند. خرید اینترنتی به راحتی انجام می گیرد و شما نیاز به صرف زمان بالا برای خرید ندارید و می توانید از فروشگاه مطمئن خرید خود را انجام دهید. فروشگاه سرویس قطعه انواع قطعات لودر و دیگر ماشین آلات راهسازی را به صور اینترنتی نیز به فروش می رساند و شما با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()