خرید روبیک به عنوان یکی از بازی های سرگرم کننده و بازی فکری در جهان صورت می گیرد. مکعب روبیک از جمله اختراعات فرد مجسمه ساز مجارستانی است که با ترکیب سه بعدی طراحی کرده است. خرید مکعب جاویی روبیک نسبت به گذشته رواج بیشتری در سراسر جهان صورت می گیرد چون دارای مسابقات بین المللی است و در نتیجۀ آن، هوش ذهنی نوجوانان و جوانان به چالش کشیده می شود. از این رو طراحان اسباب بازی فکری بر تنوع طرح های روبیک افزودند و لذا با خرید انواع روبیک در طرح های مختلف، می توانید سطح مهارت خود را ارتقاء ببخشید.

با مشاهدۀ وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی ایران روبیک می توانید پس از بررسی و مقایسۀ قیمت و مدل های مکعب های روبیک، تجربۀ خرید روبیک خوش دست و روان را به صورت غیر حضوری داشته باشید.  

خرید ملزومات روبیک

اگر یکی از افرادی هستید که به صورت حرفه ای مکعب جادویی روبیک را حل می کنید، لذا نیاز به خرید ملزومات روبیک خواهید داشت. پد روبیک، پایۀ نگهدارندۀ روبیک، کیف مخصوص حمل مکعب های روبیک، تایمر زمانی ویژه و روغن روان کننده از جمله لوازم جانبی مکعب جادویی روبیک  به حساب می آیند.برای خرید روبیک چند ضلعی به سایت مراجعه کنید.

خرید روبیک با قیمت ارزان

چند سال اخیر بر تنوع مدل های روبیک افزوده شده است و این مسئله بر روی ارتقاء کیفیت و قیمت آن تأثیر مثبت گذاشته است. از این رو شرایط مناسبی برای خرید روبیک ارزان برای طرفداران این نوع بازی فکری و هوشی فراهم می باشد. به همین جهت خرید روبیک استاندارد و ساده را به افراد مبتدی پیشنهاد می دهیم و پس از تسلط بر الگوریتم حل روبیک، می توانید تجربۀ حل روبیک های پیچیده را با خرید روبیک های حرفه ای کسب نمائید.

ایران روبیک چندین سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را بر پایۀ فروش اسباب بازی های فکری چون انواع روبیک استاندارد و حرفه ای با برندهای مختلف آغاز کرده است.

فروشگاه ایران روبیک

آدرس : تهران خیابان 15 خرداد - بازار آهنگران - کوچه مسجد جامع - پاساژ کاغذ و تحریر - طبقه همکف - پ 5 فروشگاه ایران روبیک

ایمیل : iranrubik96@gmail.com

تلفن تماس فروشگاه : 55892011 - 55892294 - 021

موبایل : 09122709974 - 09362696909

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()