امروزه بسیاری از سرگرمی ها و تفریحات به وجود آمده که توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد. برخی از این سرگرمی ها نظیر استفاده از اسکیت برقی باعث ایجاد تحرک بالا می باشد ولی برخی دیگر شامل بازی های کامپیوتری است که سبب بی تحرکی زیاد مخاطب میشود. امروزه در دنیا انواع مختلف برند های تولید کننده این وسیله تفریحی وجود دارد که هر کدام به سبب ویژگی های خاصی معروف شده اند. هرچند که بیشترین تولید کنندگان این وسیله در کشور چین واقع شده است ولی برندهای مطرح دیگری در سایر کشورها نیز موجود می باشد. در هنگام خرید اسکیت برقی باید به عوامل مختلفی دقت نمود تا بتوانید دستگاه با کیفیت و بدون ایجاد خطر خریداری نمایید. این دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده که در ادامه به بررسی چند مورد از آن می پردازیم:

چرخ ها : چرخ های این دستگاه در سایزهای مختلف وجود دارد. عموماً هر چقدر چرخ ها پهن تر باشد سبب ایجاد مقاومت بیشتر در حین استفاده از دستگاه می شود.

چراغ ال ای دی: چراغ های کوچک از نور ال ای دی در این اسکیت برقی طبیعی شدند که علاوه بر ایجاد زیبایی باعث ایجاد دید در شب نیز می شوند.

بدنه: عموما جنس بدنه اسکیت برقی از نوع فلزی می باشد که بتواند وزن کاربر را به خوبی تحمل نماید و در مقابل ضربه نیز مقاوم باشد. البته امروز برندهای وجود دارند که به تولید این دستگاه با پلاستیک فشرده روی آوردند. هرچند این نوع بدنه مقاومت خوبی دارد ولی از نظر ایمنی و طول عمر اصلاً با بدنه فلزی قابل قیاس نیست.

موتور: یکی از مهمترین قطعات که در هر دستگاه وجود دارد و عموما موتور آن می‌باشد و بدون موتور هیچ دستگاهی عملاً توانایی انجام هیچ حرکتی را ندارد. قدرت موتور اسکیت های مختلف متفاوت است و برای مدل های مختلف قدرت فرق می کند.

مقایسه چند مدل اسکیت برقی:

در ادامه سعی داریم به معرفی چند مدل مطرح اسکیت برقی یا همان اسکوتر بپردازیم تا کاربران با انواع مختلف این دستگاه تفریحی و کاربردی آشنا شوند:

اسکوتر ناین بات: یکی از برترین تولیدات برند شیائومی می باشد که توانسته مانند دیگر تولیدات برند شیائومی خیلی زود جایگاه خود را در بین عموم مردم باز نماید. جنس این اسکوتر از آلومینیوم با کیفیت می باشد. آلومینیوم این امتیاز را برای کاربر دارد که دچار پوسیدگی نمی‌شود. استفاده آسان از این دستگاه یکی دیگر از مزیت‌های مهم  اسکوتر می باشد. در این اسکیت یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد قابلیت اتصال آن به گوشی تلفن همراه می باشد  که کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی اسکیت را خاموش و روشن کند. قدرت بالای موتور این دستگاه یکی دیگر از مزیت های آن نسبت به دیگر تولیدات موجود در بازار می باشد.

اسکوتر اف اسپید: این برند با تولید انواع مختلف و فروش اسکیت بدون دسته و اسکیت دسته دار توانسته به یکی از محبوبترین تولیدکنندگان اسکیت برقی تبدیل شود. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد تولیدات این برند ضد آب بودن محصولات آن می باشد. بنابراین از این دستگاه میتوان به راحتی حتی در روزهای بارانی نیز استفاده نمود.

اسکوتر سگوی: این برند نیز جزو برترین تولیدکنندگان اسکوتر می باشد. از جمله قابلیت های مهم این برند تولید محصولاتی مختلف برای رده‌های سنی متفاوت می باشد.

اسکوتر رازور: این برند تولید کننده یکی از بهترین اسکیت های برقی که توانست در سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از برترین اسکوتر ها در جهان انتخاب شود. این اسکیت برقی با داشتن امکاناتی نظیر پخش آهنگ، بلوتوث، کنترل از راه دور و.... جایگاهی خوب را برای خود تثبیت کرده است.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()