در این مقاله سعی داریم به بررسی دستگاهی به نام اسکی فضایی خانگی یا همان الپتیکال بپردازیم. از این دستگاه در زمینه های مختلف استفاده می شود. استفاده مداوم از این دستگاه باعث تاثیر بر روی قسمت های مختلف بدن از جمله: عضله های چهار سر ران، عضله های سرینی، همسترینگ و عضله های پشت ساق پا میشود. این دستگاه که امروزه در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد این قابلیت را برای کاربران فراهم نموده که بتوانند با خرید این دستگاه در سایزهای مناسب‌ برای منازل از فواید آن استفاده  نمایند. همچنین استفاده مداوم از اسکی فضای خانگی سبب آمادگی جسمانی و همچنین افزایش قدرت بدنی می شود. خرید اسکی فضایی خانگی خود انواع مختلفی دارد که در دو دسته الکترو مگنتی و مگنتی تقسیم بندی می شود. الپتیکال الکترو مگنتی این قابلیت را برای کاربر فراهم نموده که بتواند از برنامه‌های تمرینی ذخیره شده استفاده نماید. در مدل الپتیکال مگنتی باید به صورت دستی مقاومت پدال را تغییر داد. یکی دیگر از قابلیت هایی که توجه کاربران زیادی را به خود جلب نموده تناسب اندام با استفاده مداوم از این دستگاه می باشد. چون این دستگاه با درگیر نمودن قسمت بالا و پایین تنه سبب کمک به کاهش وزن نیز می‌شود. قیمت اسکی فضایی خانگی به موارد مختلفی از جمله برند، مدل دستگاه، میزان تحمل وزن و.... بستگی دارد. کاربران می توانند با مراجعه به مراکز معتبر که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش محصول هستند اقدام به خرید محصول مورد نظر را داشته باشند. یکی از نکاتی که در هنگام خرید این دستگاه باید مد نظر داشت فضایی میباشد که قرار است دستگاه در آنجا قرار گیرد. مدل های مختلف الپتیکال وجود دارند که می توان با توجه به سایز مورد نظر دستگاه مشخصی را خریداری نمایید.

مزایای استفاده از اسکی فضایی خانگی:

عموماً استفاده از هر وسیله ورزشی مزایا و معایبی دارد که باید بررسی نمود که میزان مزایای استفاده از این دستگاه به چه صورت میباشد و آیا میزان مزایای آن به حدی زیاد است که بتوان از معایب آن چشم پوشی نمود و آن دستگاه را برای خانه خریداری کرد. در ادامه سعی داریم به بررسی چند مورد از مزایای های اسکی فضایی خانگی بپردازیم:

چربی سوزی: به دلیل هوازی بودن این ورزش، یکی از مهمترین مزایای آن در استفاده دراز مدت چربی سوزی آن می باشد. در واقع کاربر با استفاده از این دستگاه می‌تواند سبب ایجاد تناسب اندام خود نیز شود. عموماً استفاده از این دستگاه در ابتدا در تایم های کوتاه و در دراز مدت با اضافه نمودن زمان می ‌توان بهره لازم را در استفاده از این دستگاه برد.

ماهیچه ای شدن بدن: یکی دیگر از مزایای این دستگاه ماهیچه شدن عضلاتی  مانند: پاها، دستها، شکم و.... می باشد. در واقع در زمان استفاده از این دستگاه  قسمت های مختلف بدن درگیر می ‌شوند و همین امر سبب ماهیچه شدن بدن میشود.

ایمنی: اسکی فضای خانگی یکی از بی خطر ترین تجهیزات ورزشی می باشد که قابلیت استفاده برای افراد مسن را نیز دارد. عموماً از این دستگاه افرادی هم که مشکلاتی نظیر زانو درد، آرتریت و... دارند نیز می توانند استفاده کنند.

سلامت قلبی و عروقی: اسکی فضایی خانگی نه تنها باعث ایجاد تناسب اندام برای کاربران می باشد بلکه با درگیر نمودن نیمه بالایی و پایینی بدن سبب سلامت قلب و عروق نیز می ‌باشد. چون با افزایش حرکت جریان حرکت خون نیز افزایش می ‌یابد. یکی از مزایای تمام دستگاه های هوازی کاهش خطر بیماری ‌های قلبی، مغزی و عروقی می باشد.

به طور کلی این وسیله ی ورزشی می تواند تاثیر بسزایی در سلامت روح و روان شما داشته باشد. شما با پرداخت هزینه ای اندک برای خرید این دستگاه می توانید از هزینه های باشگاه رفتن خود بکاهید. از جمله مهم ترین مزیتی که این دستگاه دارد می توان به صرفه در زمان اشاره نمود.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()