سی بی سی تی دندان سعادت آباد یکی از مجهزترین مراکز تخصصی دندان، فک و صورت می باشد. این مجموعه از ابتدای فعالیت در حوزۀ ارائه خدمات تصویربرداری دندان فعالیت می کند. همانطور که می دانید، عمدۀ مشکلاتی که برای دهان و دندان اتفاق می افتد، به راحتی قابل تشخیص نمی باشد و نیاز به تصویربرداری رادیولوژی مخصوص دندان وجود دارد. به همین دلیل همواره تلاش می شود که پیش از اینکه مراحل اولیۀ درمان مرتبط را دهان و دندان آغاز گردد، تصویربرداری OTG، BW، PA، CBCT و یا رادیوگرافی سفالومتری صورت گیرد. بدین ترتیب دندانپزشک با مشاهدۀ آن می تواند به نوع مشکلات دندان بیمار پی ببرد و سپس روش های معالجه برای برای شخص آغاز می کند. رادیوگرافی سی بی سی تی دندان سعادت آباد یکی از مراکز تخصصی در حوزۀ عکس برداری دندان فعالیت می کنند. در این مجموعه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های رادیوگرافی، امکان هر گونه تصویربرداری از دهان و دندان را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهند تا بدین وسیله بتوانند راه های درمان را برای دندانپزشک بیش از پیش راحت تر نمایند. برای اطلاع از خدمات سی بی سی تی دندان سعادت آباد به سایت مراجعه کنید. 

خدمات سی بی سی تی دندان سعادت آباد

خدمات سی بی سی تی دندان در سعادت آباد محدود به یک رادیولوژی ساده نمی شود چون همواره تلاش می شود که از مدرن ترین دستگاه ها جهت تشخیص نوع بیماری دندان و فک و صورت به کار برده شود. با استفاده از دستگاه سی بی سی تی دندان با استفاده از اشعۀ مخروطی خود می توانند نوعی تصویربرداری عمیق و عالی را از بافت و نسوج نرم و سخت دندان بردارند تا بدین صورت بر اساس تصاویر سه بعدی که حاصل رادیوگرافی سی بی سی تی صورت می گیرد بتوان به راحتی تشخیص نوع اختلالات و مشکلات را انجام داد. با استفاده از مدرن ترین دستگاه های تشخیصی رادیوگرافی به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی نهفته ترین اختلالات مفصلی، مشکلات سینوس و مجاری عصبی، ارزیابی و بررسی فک، تومورهای دهان و دندان، تشخیص نوع بافت و ساختار استخوان های دندان و غیره را به آنها پی برد. بدین وسیله به راحتی دندانپزشک می تواند بهترین راهکار را برای درمان بیماران اجرا کند.

مجهزترین مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد

استخوان دندان یکی از سخت ترین بافت هایی است که بسیار مستحکم و مستجم می باشد و برای اینکه بتوان از آن تصویربرداری رادیوگرافی انجام داد، نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته می باشد. به همین منظور از دستگاه های پیشرفته رادیوگرافی سی بی سی تی دندان برای تصویربرداری فک و صورت انجام می گیرد. از این رو عموم مردم تلاش می کنند تا از خدمات تصویربرداری مجهیزترین مرکز سی بی سی تی دندان در سعادت آباد بهره گیرند چون همواره مطابق با پیشرفت تکنولوژی از مدرن ترین دستگاه های رادیوگرافی دندان استفاده می کنند.برای اطلاع از خدمات رادیولوژی دندان در سعادت آباد به سایت مراجعه کنید. 

هزینه سی بی سی تی دندان

هزینۀ سی بی سی تی دندان سعادت آباد مطابق با تعرفه های مشخص شده از سوی وزارت بهداشت دریافت می شود. لذا برای انجام هر کدام از رادیوگرافی دندان، می توانید پیش از مراجعه به مرکز از تعرفه های رادیوگرافی CBCT دندان مطلع گردید و برای تصویربرداری به کلینیک تخصصی مراجعه کنید. همانطور که می دانید کاربردهای رادیوگرافی دهان و دندان نسبت به گذشته رونق پیدا کرده است چون همواره از بروزترین دستگاه های اشعۀ ایکس برای عملیات تصویربرداری دندان استفاده می شود تا بدین وسیله بتوانند خدمات مدرن تری به این قشر از بیماران ارائه داده شود.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل نیز به عنوان یکی از مجهزترین مراکز تخصصی رادیولوژی دندان در منطقۀ سعادت آباد فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز نیر فعالیت حرفه ای خود را در قبال بیماران ادامه می دهد.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()