گریدر از جمله ماشین های سنگین است که در ساخت و ساز ها از آن استفاده می شود. کار هایی از قبیل تنظیم شیب جاده، مسطح نمود جاده ها، شیب سازی و تعمیر جاده ها را می توان با استفاده از گریدر انجام داد. لوازم یدکی گریدر دارای مقاومت بسیار بالایی است تا بتواند به راحتی به فعالیت بپردازد.

انواع لوازم یدکی گریدر

بدنه و شاسی، موتور، کابین راننده، سیستم حرکتی، چرخ ها، تیغه و سیستم ترمز از مهم ترین لوازم یدکی گریدر به شمار می رود. برای تهیه ی هر یک از این لوازم باید به مرکزی معتبر مراجعه نمایید تا قطعات اصلی را تهیه نمایید. مراکز فروش لوازم یدکی گریدر این قطعات را در برند های مختلفی به فروش می رسانند. برای خرید و نصب قطعات گریدر باید از فردی ماهر در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید بهترین نتیجه را داشته باشید.

شرایط کاری گریدر

با استفاده از گریدر می توان بسیاری از کار های جاده ای را انجام داد. پخش کردن مواد خاکی یکی از کار هایی است که با استاده از گریدر انجام می گیرد. حمل مواد به کنار جاده ها ز دیگر کار هایی است که توسط گریدر ها انجام می گیرد. وجود تیغه در گریدر باعث می شود با تغییر زاویه ی آن بتوان خاک را به اطراف جاده هدایت کند. اجرای شیب بندی از دیگر کار هایی است که با استفاده از گریدر انجام می  گیرد.

نصب انواع لوازم یدکی گریدر

 نصب قطعات گریدر دارای پیچیدگی بوده و توسط افراد عادی به درستی امکان پذیر نمی باشد بنابراین ممکن است با نصب نادرست لوازم یدکی گریدر به سایر قطعات آسیب وارد نمایید. اگر شما از انواع لوازم یدکی گریدر باکیفیت استفاده نمایید کمتر به نصب قطعات نیاز پیدا می کنید زیرا این قطعات دارای دوام بالاتری بوده و به همین دلیل دیر تر آسیب می بینند. گرچه استفاده ی شما از گریدر بسیار مهم است و اگر از این وسیله به درستی استفاده شود لوازم آن دیرتر خراب می شوند.

فروش لوازم یدکی گریدر

فروش لوازم یدکی گریدر در مراکز ارائه دهنده ی خدمات ماشین آلات سنگین انجام می گیرد. فروشگاه ها این لوازم را در برند های مختلفی به فروش می رسانند و بسیار مهم است که ما چه نوع کیفیتی را بر می گزینیم . باید توجه شود که به دلیل سختی کار گریدر باید از لوازم بسیار باکیفیت استفاده شود تا به آن آسیبی وارد نشود.

انواع گریدر

گریدر بدون موتور، گریدر باموتور

گریدر بدون موتور

این نوع از گریدر ها ابتدایی ترین گریدر هیی هستند که ساخته شده اند. استفاده از این نوع دارای سختی های بسیاری بود که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه این گریدر ها بسیار کم و شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.حرکت دادن این نوع گریدر ها باید به وسیله حیوان و یا به صورت دستی انجام می گرفت که بسیار دشوار بود . برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی گریدر هپکو به سایت مراجعه کنید. 

گریدر موتور دار                                                                                                                    

این گریدر ها به نوعی جای گریدر های بدون موتور را گرفته اند. گریدر های موتور دار خود به دو دسته ی گریدر سبک و گریدر سنگین تقسیم بندی می شود.

گریدر های سبک برای کار های عادی مثل مسطح کردن زمین و پخش خاک به کار می رود و گریدر های سنگین برای کار های دشوار تر مانند مسطح نمودن سطح جاده ها و راه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه سرویس قطعه از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش لوازم جانبی ماشین های سنگین می باشد که امکان خرید اینترنتی را برای مشتریانش فراهم نموده تا به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()