ویژگی های دیوارکوب:

 در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با دیوار کوب و انواع آن توضیح دهیم. در گذشته برای زیبا سازی دیوار ها از گچبری به جای دکور های مصنوعی استفاده می ‌شد. اما این روز ها دیوار‌کوب ها باعث شدند که یک دیوار در سریع ترین زمان زیبا و آراسته شود. از طرف دیگر هزینه ی استفاده از این وسیله به مراتب کم تر از گچبری می باشد. از جمله مزیت هایی که این وسیله دارد زیبا سازی ساختمان در کوتاه ترین زمان، تنوع در رنگ و طرح، قابلیت ضد آب بودن، قابل شستشو بودن، عایقی برای حرارت و صدا، دارای وزن و جرم کم، نصب راحت و آسان و غیره می باشد. از این وسیله معمولاً در اداره ها، سالن های نمایش نظیر آمفی تئاتر ها، فروشگاه ها، رستوران ها و غذاخوری ها، بیمارستان ها، شرکت های خصوصی و غیره استفاده می نمایند. اگر بخواهیم انواعی از دیوارکوب ها را معرفی کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم. برای خرید دیوارکوب به سایت مراجعه کنید. 

معرفی انواع آن:

  • نوع پی وی سی با شبکه های توخالی: این نوع دارای قابلیت های ویژه و مخصوص به خود است و قابلیت هایی که این مدل دارد نظیر: ضد آب بودن، مقاوم در برابر پوسیدگی، داشتن دوام زیاد و دارا بودن کیفیت عالی می باشد. به طور کلی دو طرح روکش دار و چاپی در بازار از این نوع رایج می باشد. به خاطر مقاومت بالایی که این دیوارکوب ها دارند شما می توانید طرفداران بسیار زیادی را از آن ها مشاهده کنید.
  • نوع پی وی سی توپر: این نوع دیوارکوب ها نظیر مدل پیشین می باشند. با این تفاوت که از نظر ظاهر تو پر هستند. خصوصیاتی نظیر چگالی کم، وزن کم، قابلیت جابجایی، دوام بالا، مقاوم در برابر ساییدگی و خشم مقاوم در برابر اشعه های مضر نظیر اشعه خورشید و غیره از ویژگی ها و خصوصیات مهم این مدل می باشد. معمولاً این نوع در صنعت برای نما سنگ و چوب مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های مهم دیگر این نوع برش دهی و فرم گیری بسیار راحت می باشد.
  • دیوارکوب ام دی اف نوعی: دیگر از این وسیله می باشد که همه ما با آن آشنایی داریم. در واقع از ضایعات چوب به وجود آمده که توسط یک روکش بسیار زیبا پوشیده شده است. اگر چه ضایعات چوب در ساخت و تولید ام دی اف به کار رفته اما به طور کلی مقاومت بالایی را می ‌توانید در آن ببینید. این وسیله دارای مقاومت زیادی می باشد. هم چنین این نوع در برابر خراش و ساییدگی بسیار مقاوم است. شما برای خرید دیوارکوب مناسب ابتدا باید با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا باشید و این خصوصیات را با نیاز های خود مقایسه کنید. به همین جهت می توانید با این کار بهترین انتخاب را داشته باشید.برای اطلاع از فروش دیوارپوش طرح چوب به سایت مراجعه کنید.

مزیت های دیوارکوب:

اگر بخواهیم در رابطه با مزیت های دیوارکوب توضیح دهیم باید بدانید که شما وسایل زیادی را می توانید جهت تزیین دیوار های خود انتخاب کنید. راه های بسیار زیادی برای بازسازی و ترمیم دیوارها وجود دارند که مهم ترین آن ها می تواند بازسازی و یا گچبری باشد. از نظر قیمت و هزینه این مورد به هیچ عنوان به صرفه نیست. کاغذ دیواری ها نیز یکی از وسایلی هستند که برای زیبا سازی دیوار مورد استفاده واقع می شوند اما در واقع باید بدانید که عمر طولانی نداشته و به راحتی خراب می شوند. هم چنین نصب کاغذ دیواری نسبت به نصب دیوارکوب مقداری سخت تر است. از این رو اگر بخواهیم بین دیوار کوب و کاغذ دیواری بهترین را انتخاب کنیم، مسلماً انتخاب ما کاغذ دیواری نخواهد بود. این وسیله علاوه بر این که مقاومت بالایی دارد در کوتاه ترین زمان به راحت ترین شکل نصب خواهد شد. از طرف دیگر می ‌توانید تا سال های طولانی از این وسیله استفاده کنید. این نوع روش زیبایی دیوار، قابل جابجایی بوده و شما می توانید به راحتی آن را به محلی دیگر انتقال دهید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 424
نمایش همه
علاقه مندی ها ()