مزیت های خرید پارس اقساطی:

خودرو های میان رده بسیار زیادی هستند که در کشور ما وجود دارند. این خودرو ها توسط شرکت های تولید خودروی مختلفی ساخته شده و در بین مردم عرضه می‌ شود.  از این خودرو ها می ‌توان به سمند، ۲۰۶، پرشیا و ۴۰۵، تیبا، ساینا، پراید و بسیاری از خودرو های دیگر اشاره نمود که البته قیمت های آن ها با یکدیگر متفاوت بوده و همچنین توسط شرکت های تولید خودرو مختلفی تولید می شوند. یکی دیگر از خودرو ها همان طور که گفته شد پرشیا بوده که به آن پارس نیز می‌ گویند که از خانواده پژو می باشد و توسط شرکت ایران خودرو تولید می ‌شود. این خودرو دارای مزیت های بسیاری بوده که یکی از آن ها فروش اقساطی آن می باشد. به این صورت که پارس اقساطی توسط شرکت ایران خودرو عرضه شده و مردم می‌ توانند با هزینه بسیار کمتری به خرید آن بپردازند‌. از مزیت ‌های خرید پژو پارس اقساطی این است که این خودرو دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده که باعث می ‌شود خریداران زیادی نسبت به آن تمایل داشته و به خرید آن بپردازند. این خودرو دارای ۲ عدد کیسه هوایی در قسمت جلوی خودرو می باشد که سرنشینان خودرو راننده و کمک راننده از امنیت بالایی برخوردار هستند. بدنه این خودرو از وزن زیادی برخوردار است که باعث می ‌شود در جاده ها امنیت آن تقریباً حفظ شود. زیرا خودرو هایی که دارای بدنه سنگین ‌تری هستند کمتر دچار واژگونی شده و می ‌توانند با وزن زیاد خود استقامت بیشتری روی جاده ها داشته باشند. البته هنگام ایجاد هرگونه مشکلی این خودرو می تواند توسط دکمه اتوفلاشر مستر لاک و اتولاک هنگام هر گونه اتفاق و یا ترمز های ناگهانی و یا شدید اتفاق می ‌افتد روشن شده و باعث باز شدن قفل و همچنین روشن شدن فلاشر ها خواهند شد. از مزیت دیگر خرید پارس اقساطی این است که این خودرو دارای قدرت موتور زیادی بوده و قدرت آن برابر با ۹۷ اسب بخار می باشد که در نوع خود قدرت بسیار زیادی محسوب می شود. به همین دلیل این خودرو باعث زیادی را به خود اختصاص خواهد داد که این سرعت می ‌تواند ۱۹۰ کیلومتر در ساعت باشد.

سایر مزایای خرید پارس اقساطی:

همان گونه که در متن های بالا گفته شد پارس اقساطی دارای مزایای بسیاری است که در متن های بالا بیشتر ویژگی های فنی و ظاهری خودرو ارائه شد، ولی می توان گفت با خرید این خودرو به صورت اقساطی می‌توان با درصد کمی از پول خودرو به خرید آن پرداخت و صاحب خودرو شد. زیرا با گرانی هایی که در کشور وجود دارد ممکن است افراد زیادی نتوانند از داشتن این خودرو بهره‌ مند باشند. ولی ایران خودرو و نمایندگی های آن که در سراسر کشور موجود هستند به فروش پارس اقساطی پرداخت و افراد زیادی را دارای ماشین کردند خودروهایی که توسط ایران خودرو به فروش رسیده دارای قطعات با کیفیت بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو  به سایت مراجعه نمایید. 

ضمن این که متریال به کار برده شده در آن ها از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند تا مدت های بسیار زیادی بعد از تحویل خودرو کار کرده و هیچ گونه مشکلی برای آن ها به وجود نیاید. بعد از تحویل گرفتن خودروی پارس اقساطی توسط فرد از شرکت ایران خودرو شرکت ایران خودرو اقساط بلند مدت و کوتاه مدت را برای افراد انجام داده و افراد می توانند بدون این که فشاری به آن ها وارد شود اقساط را پرداخت نمایند و پس از پرداخت افراد مالکیت تام خود را به آن ها خواهد رسید و حتی قادر هستند خودرو را به فروش برسانند. البته باید گفت فروش این خودرو در زمان دادن اقساط نیز امکان پذیر است. ولی  انتقال سند انجام نخواهد شد. از مزیت دیگر خرید پارس اقساطی این است که در بین خودرو های دیگر و نسبت به لوکس بودن خود از قیمت مناسبی برخوردار بوده و با خرید آن می ‌توان از خودروی کاملا لوکس و زیبا بهره مند شد.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()