امروزه بسیاری از افراد برای خرید لاستیک اقدام می نمایند که هزینه زیادی را هم باید برای خرید آن پرداخت کنند. اما آنها می توانند زمانی که ثبت نام لاستیک دولتی آغاز شد نام خود را همراه با مدارک خواسته شده بنویسند تا با قیمت مناسب تری یکی از انواع لاستیک ها را خریداری کنند. روش هایی که برای ثبت نام لاستیک های دولتی وجود دارد متنوع می باشد و شما باید به خوبی با این روش ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید هر یک از انواع لاستیک ها را مناسب ماشین شما می باشد را خریداری کنید.

شما زمان ثبت نام لاستیک های دولتی باید مدارک خود را تحویل دهید که این مدارک شامل کارت ماشین، برگ سبز ماشین و کارت شناسایی تان می باشد. زمانی که این مدارک را تحویل دهید در زمان کمتری می توانید لاستیک های مورد نظر خود را تحویل بگیرید. اما یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که نحوه ثبت نام خود را مشخص کنید. در ادامه برخی از روش های ثبت نام را معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید.

ثبت نام لاستیک دولتی و روش های ثبت نام :

شما برای ثبت نام لاستیک دولتی باید با روش های آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی هر یک از انواع لاستیک هایی که در نظر دارید را ثبت نام کنید. مهمترین روش هایی که برای ثبت نام وجود دارد و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. روش حضوری :

یکی از مهمترین روش های ثبت نام لاستیک دولتی که شما می توانید با استفاده از این روش لاستیک مورد نظر خود را ثبت نام کنید روش حضوری می باشد. در این روش شما باید به یکی از نمایندگی های فروش لاستیک دولتی مراجعه کنید. یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد این روش خرید وجود دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید این است که شما می توانید تنها دو حلقه از لاستیک را در این روش خریداری کنید. همچنین شما باید بدانید امکان دارد که موجودی نمایندگی ها در طول روز به اتمام برسد، به همین دلیل پیش از اینکه به نمایندگی مراجعه کنید باید در مورد موجودی آنها اطلاعات لازم را به دست آورید.

فهرست نمایندگی های لاستیک فروشی را می توانید در سایت مشاهده کنید و با مراجعه به قسمت آدرس یکی از آنها را که به شما نزدیک تر است را انتخاب کرده و به آن مراجعه کنید. دقت داشته باشید که تنها آن نمایندگی های معتبر را برای خرید انتخاب کنید، چرا که در این صورت بهترین و با کیفیت ترین نمونه های لاستیک را برای ماشین خود می توانید مورد استفاده قرار دهید.برای اطلاع از فروش لاستیک سواری دانلوپ به سایت مراجعه کنید.

  1. روش آنلاین :

برای ثبت نام لاستیک دولتی یکی از روش های دیگری که مزیت های بیشتری دارد و بسیاری از افراد از این روش استفاده می کنند. روش آنلاین می باشد. شما زمانی که خرید خود را از این طریق انجام دهید می توانید چهار حلقه لاستیک را خریداری نمایید که این یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های آن به شمار می رود. همچنین شما زمان ثبت نام اینترنتی زودتر می توانید لاستیک مورد نظر خود را دریافت کنید.

شما در این روش تنها باید کارت ملی خود و همچنین کارت ماشین تان را در سایت آپلود کنید. زمانی هم که می خواهید لاستیک ها را از مامور پست دریافت نمایید باید کارت ملی خود را به او نشان دهید. در واقع مزیت های این روش خرید نسبت به روش حضوری بسیار بیشتر است و به همین دلیل بیشتر افراد از این وش خرید استفاده می کنند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()