در بین انواع لاستیک هایی که شما برای ماشین خود خریداری می کنید باید بدانید ایران تایر یکی از بهترین نمونه های آنها می باشد. در واقع بهتر است شما برای خرید هر یک از انواع لاستیک ها به دنبال بهترین و شناخته شده ترین برندهای آن باشید. در این صورت می توانید بهترین نوع لاستیک را برای ماشین خود خریداری کنید. اگر با انواع آن آشنایی ندارید بهتر است در مورد خرید هر یک از انواع آنها با فروشندگانی که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت کنید تا بهترین نمونه را برای خرید به شما معرفی نمایند.

به طور کلی شما باید برای خرید هر وسیله ای به خوبی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید که برای خرید لاستیک ایران تایر هم باید به نکاتی در مورد آن دقت داشته باشید تا بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. در این صورت می توانید تا سال های سال از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید.

نکاتی برای خرید لاستیک های ایران تایر :

شما باید برای خرید هر یک از انواع لاستیک های ایران تایر به خوبی در مورد آن اطلاعات لازم را جمع آوری کنید و سپس یکی از آنها را که با نیازهایتان مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید. برخی از نکاتی که در مورد خرید لاستیک های ایران تایر اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آنها دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. سرعت مجاز :

هر یک از انواع لاستیک های ایران تایر را که بخواهید خریداری کنید روی آنها سرعت مجازشان زده شده است. شما باید بر اساس مدل ماشین خود و استانداردهایی که لاستیک دارد یکی از انواع آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که باید سرعت آن را با ماشین خود مطابقت دهید، در غیر این صورت امکان ترکیدن آن وجود دارد. تنظیم باد بودن لاستیک را هم زمان خریداری به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا خرید مناسبی انجام دهید.

  1. سایز لاستیک :

 به طور معمول هر فردی زمانی که می خواهد یکی از انواع لاستیک های ماشین را خریداری کنید به شماره های روی لاستیک قبلی خود توجه زیادی نشان می دهد. اما باید بدانید که هر یک از این شماره ها معنی متفاوتی دارد و باید به خوبی با معانی آن آشنایی داشته باشید. در صورتی که با معانی آنها آشنایی ندارید و نمی دانید باید کدام یکی از آنها را خریداری کنید بهتر است با فروشندگان در این مورد مشورت کنید تا بهترین نمونه را برای خرید به شما معرفی نمایند.برای اطلاع از  فروش انواع لاستیک به سایت مراجعه کنید.

  1. بار مجاز :

شاخص وزن لاستیک های ایران تایر بر اساس میزان باری می باشد که می توانیم روی لاستیک ها وارد کنیم. شما زمان خرید لاستیک باید به این مورد مهم هم دقت بسیار زیادی داشته باشید. هر یک از عددهایی که روی لاستیک برای بار مجاز وجود دارد متفاوت می باشد و شما باید به خوبی در این مورد اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آن را خریداری کنید. برخی از آنها میزان بار بیشتری دارند و برخی از آنها هم میزان بارشان کمتر است. شما باید با توجه به این نکته یکی از بهترین نمونه های آنها را برای ماشین خود خریداری کنید.

  1. اهمیت تاریخ تولید لاستیک :

 از دیگر نکاتی که شما زمان خرید لاستیک باید به آن دقت داشته باشید تاریخ تولید لاستیک می باشد. اگر تاریخ آن خیلی قدیمی باشد بدون شک لاستیک کارایی زیادی ندارد. به همین دلیل بهتر است آنها را خریداری نکنید. تنها لاستیک هایی را که تاریخ تولیدشان نزدیک است را خریداری کنید تا بتوانید سال های سال از آنها استفاده بهینه ای در جاده و خیابان داشته باشید. 

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()