پارکت یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساخت کفپوش ساختمان در سراسر جهان می باشد. خرید و فروش پارکت از رونق فراوانی برخوردار می باشد. سنگ، سرامیک، کاشی، موزاییک، موکت، فرش، گلیم و ... از جمله انواع کفپوش مشهور در جهان می باشند که از نظر کیفیت، زیبایی و مشخصات تولیدی با یکدیگر متمایز می باشند. لازم به ذکر است که هر کدام از این نوع کفپوش ها دارای یکسری مزایا و معایب عمده می باشند. در نتیجه متناسب با بودجۀ مالی و محلی که نیاز به پوشش دارد، می توان مناسب ترین کفپوش را با متریال با کیفیت خریداری نمود. پارکت چوبی و پارکت های لمینت از جمله مشهورترین انواع پارکت موجود در جهان می باشند. کفپوش پارکت از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا و خوش طرح می باشد و از نظر ساختاری نیز بسیار مقاوم و در عین حال نرم می باشند. بنابراین افرادی که تمایل به داشتن کفپوش نرم و در عین حال مدرن و امروزی هستند، خرید پارکت های مدرن و کلاسیک را پیشنهاد می کنیم. لازم به ذکر است که تا انتها این مقاله را مطالعه نمائید، چرا که نکاتی در رابطه با نحوۀ شناخت و خرید این نوع کفپوش به شما ارائه می کنیم.

خرید پارکت ضد آب

با توجه به دو دسته بندی اصلی این نوع کفپوش، امکان انتخاب نوع پارکت برای شما بسیار ساده تر می باشد. چرا که پارکت های چوبی از برش های طبیعی چوب تولید می شود ولی در ساخت پارکت های لمینت از لایه های به هم فشردۀ HDF و یا MDF استفاده می شود که امکان نفوذپذیری آب و رطوبت را به لایه های پارکت سخت تر می کند. بنابراین اگر قصد خرید پارکت ضد آب را برای پوشش کف منزل و یا محل کار دارید، پیشنهاد خرید پارکت های لمینت، در طرح و رنگ بندی های مختلف داریم.

به همین دلیل است که کفپوش اکثر ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری چون منازل، استخرها، سالن های ورزشی و باشگاه، آشپزخانه های صنعتی، رستوران، کافی شاپ، محیط های مهد کودک و شهربازی، کلینیک ها و ... با مدل های متنوع پارکت پوشانده شده اند. لذا افرادی که علاقه مند به خرید بهترین کفپوش با طرح های لوکس و شکیل با کیفیت بالا هستند، می توانند این نوع محصول را انتخاب کنند.برای اطلاع از قیمت پارکت دنیز به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت های ایرانی

با گسترش فناوری ساخت پارکت، امکان تولید بهترین پارکت با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فناوری روز برای تولیدکنندگان داخل کشور فراهم شده است. در نتیجه شاهد فروش انواع پارکت ایرانی در طرح و رنگ بندی های متنوع می باشیم. پارکت آرتا، پارکت امپریال، پارکت مکس فلور، پارکت یونیک، پارکت استارلند، پارکت دنیز و ... نمونه ای از مشهورترین برندهای پارکت لمینت ایرانی می باشند که در تناژ رنگبندی های مختلف محصولات خود را تولید می کنند. بنابراین افراد مختلف با سلایق متفاوت قادر به خرید بهترین پارکت با قیمت ارزان می باشند. لایۀ محافظتی، کلیک، لایۀ طرح و مغز فشرده از جمله قسمت های مختلف پارکت های مصنوعی یا همان لمینت است که نقش مهمی در کیفیت و دوام این نوع پارکت دارد.

فروش پارکت با ارزان ترین قیمت

با توجه به گسترش کاربرد کفپوش پارکت و افزایش تنوع مدل های این محصول، امکان فروش پارکت با ارزان ترین قیمت برای مشتریان مختلف فراهم می باشد. در واقع عموم مردم متناسب با توان مالی متوسط، قادر به خرید پارکت در مدل های مختلف با طیف رنگی تنه های درختان می باشند. ضمن آنکه این محصول با ضخامت های 8 الی 12 میلی متر یا حتی به صورت سفارشی متناسب با نیاز مشتریان تولید می شوند.

چندین سال است که فروشگاه اینترنتی مای دکوری فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله پخش پارکت در سراسر کشور فعالیت می کند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()