تعریف لباس کار:

در هر شغلی قوانینی وجود دارد که باید به آن ها پایبند بود. از این قوانین می ‌توان به پوشیدن لباس های خاص و یا یونیفرم یک کار اشاره نمود. هر شغلی بنا بر محیط شغلی که برای کارکنان خود فراهم می کند دارای لباس کار های متفاوتی می باشد. به این معنی که نمی ‌توان گفت لباس های کار دقیقاً یک نوع لباس هستند و بر حسب هزاران شغل گوناگونی که وجود دارد، هر کدام از آن ها می توانند لباس های مختلفی داشته باشند و به نوعی یونیفرم مختلفی برای آن ها تعریف شده است. خرید لباس کار در مشاغل مختلف باعث می شود کارکنان مشاغل مختلف به صورت یک شکل سر کار خود حاضر شوند ضمن این که به نوعی با لباس های کار مختلفی می توان تفکیک در بین مشاغل مختلف ایجاد نمود. ممکن است در یک قسمت از اداره یونیفرم های متعددی دیده شود که بنا بر درجات کارکنان این لباس ها با یکدیگر تفاوت داشته باشد. لباس هایی که به عنوان لباس کار های مختلفی شناخته می شود ممکن است از اجناس مختلفی باشد. هر شغلی بنا بر محیط کاری خود دارای لباس فرم های مختلفی است. در اداره جات نیز می توان لباس فرم های متعددی را مشاهده نمود که خانم ها و آقایان آن ها را پوشیده و بعد سر کار خود حاضر می شوند. زیرا همان طور که گفته شد باید در مشاغل مختلف تفکیک وجود داشته باشد.

در قسمت های عملی مشاغل نیز شاهد لباس ‌های فرم متفاوتی هستیم. بعضی از این لباس ها به صورت سراسری بوده و سر تاپایی می باشند برخی از لباس های فرم نیز جدا از یکدیگر دیده می شود. می توان گفت اکثر لباس های فرمی که در مشاغل مختلف استفاده می ‌شوند دارای ساختار سرتاپایی بوده و دارای مدل خاصی می باشند. این نوع از لباس های فوق به این دلیل به این شکل ساخته می شوند که از آسیب هایی که در محیط وجود دارد به صورت کامل پوست را محافظت کنند.

انواع لباس کار:

همان طور که گفته شد لباس ‌های فرم یا لباس کار در مشاغل متفاوتی دیده می شود. مثلاً افرادی که در رستوران ها کار می کنند در قسمت آشپزخانه دارای لباس های مختلفی هستند. حتی سرآشپز دارای لباس فرم متفاوتی با لباس پیش خدمت می باشد. زیرا لباس های فرم می ‌توانند درجه اعتبار و شغل یا یک فرد را کاملاً مشخص کنند. به خصوص در مشاغلی که در جه های متفاوتی در آن ها دیده می‌ شود پوشیدن این نوع لباس ها مزیت بزرگی محسوب می شود و به راحتی می توان از طریق لباس فرم به وظیفه و کار یک فرد پی برد. همانطور که می دانید لباس های سراسری کار سر تا پای فرد را پوشانده و وی را از آسیب هایی که ممکن است بر اثر مواد مختلفی به پوست وارد شود محافظت خواهد کرد.برای اطلاع از قیمت جلیقه و کاور  به سایت مراجعه کنید. 

ضمن این که این لباس کار ها باعث می شود لباس های دیگر فرد در برابر آن محیط کثیف شغلی کثیف نشود. البته لباس های کار فقط مخصوص مشاغل فنی نیست و می ‌توان آن ها را در بسیاری از مشاغل دیگر مشاهده نمود. مثلاً کارکنان مختلف یک اداره دارای لباس خاصی هستند. شرکت های هواپیمایی برای کارکنان خود لباس های خاص و زیبایی را در نظر گرفته اند که هر کسی با مشاهده ی آن ها می ‌تواند به شغل فرد پی ببرد برای بانوان لباس های فرم می ‌تواند شامل مقنعه و مانتو، شلوار و کفش باشد. مشاغل دیگر نیز مانند پزشکی، پرستاری و مشاغل آزمایشگاهی از لباس های فرم بی بهره نبوده و بدون این لباس ها کار کردن در محیط های آزمایشگاهی و بیمارستانی غیر ممکن است. افراد فعال در زمینه معادن نیز دارای یونیفرم های خاصی هستند تا کمترین میزان گرد و خاک به بدن آن ها وارد شود. لباس این افراد شامل کفش لباس سر تا پایی و یا سرهمی، کلاه و عینک ایمنی خواهد بود.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()