رنج قیمت کفش کار:

رنج قیمت کفش کار چقدر می تواند باشد؟

کفش کار نسبت به لباس کار های دیگر در هر مشاغلی می تواند باشد و به نسبت، قیمت انواع کفش کار نسبت به قیمت لباس های دیگر بالاتر خواهد بود. البته برای قیمت کفش های کار پارامتر های دیگری نیز مهم است که هر کدام از آن ها می‌ توانند به نوعی در قیمت این کفش ها تاثیر گذار باشند. کفش های بسیار زیادی که به آن ها کفش های ایمنی می گویند در دنیا تولید می ‌شود که در داخل کشور ما نیز این کفش ها هستند. شرکت‌ هایی به تولید این کفش ها می پردازند برحسب انواع شرکت ها برند های متفاوتی نیز برای آن ها وجود داشته و فرد با بودجه مورد نظر خود می ‌تواند به خرید آن ها بپردازد. البته باید گفت هر چه میزان بودجه یک فرد بیشتر باشد می ‌تواند پای خود را در برابر هرگونه آسیبی بیشتر محافظت کرده و سلامتی خود را در محل کار به صورت کامل تضمین نماید.

همان گونه که می ‌دانید مشاغل مختلفی به کفش های متفاوت نیاز دارند و به همین دلیل برای خرید کفش ابتدا باید به نوع شغل مورد نظر خود توجه نموده و سپس به خرید آن بپردازید. در هر شغلی مواد مختلفی وجود داشته که کفش نیز باید به نوعی مقاومت کننده در برابر آن ها باشد. رنج قیمت کفش کار می ‌تواند از زیر صد هزار تومان شروع شده و تا چند میلیون حتی تا ۱۰۰ میلیون نیز باشد. البته کفش هایی که دارای قیمت های میلیونی هستند مطمئناً عمرانه بوده و فرد با خریدن آن ها می تواند تا آخر عمر از خرید دوباره این کفش ها کاملا بی نیاز باشد. کفش های ایمنی بسیار گران قیمت می توانند همه مشخصات مثبت کفش کار را داشته باشند که از آن ها می‌ توان به خاصیت آنتی باکتریال، راحتی، ساختار محکم، کیفیت بالا، جنس چرم طبیعی و بسیاری از ویژگی های دیگر اشاره نمود. برای خرید پوتین ایمنی به سایت مراجعه کنید. 

موارد موثر در قیمت کفش کار:

قیمت کفش کار و قیمت انواع لباس کار دیگر یکی از دغدغه هایی است که هر فردی برای شغل خود آن ها را در نظر گرفته و به خرید کفش کار مناسب خود می ‌پردازد. افراد باید برای خرید کفش ایمنی شغل خود را در نظر بگیرند زیرا در مشاغل مختلف محیط های کاری می کنند به چه نوع لباسی باید استفاده شود. مثلاً در برخی از مشاغل که با وزن اجسام سنگین در ارتباط هستند باید کفش هایی استفاده شود که بتواند در برابر این اقدام سنگین دوام آورده و پا بخصوص قسمت سرپنجه اذیت نکند. در این گونه مشاغل جنس فلزی که در قسمت سر پنجه به کار رفته است و همچنین جنس بدنه کفش می تواند قیمت کفش کار را تعیین کند. همچنین برای مشاغلی که در آن رطوبت وجود دارد باید کفش کاری خریداری شود که دارای ساقه های بلند بوده تا فرد بتواند در برابر آب و رطوبت پا را محافظت نماید. مطمئناً کفش ‌هایی که دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند نسبت به کفش های معمولی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

زیرا این کفش ها در برابر هرگونه آلودگی که می تواند پا را مورد آسیب قرار دهد مواظبت خواهند کرد. از کفش هایی که دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند می توان ساعت ‌های زیادی فعالیت کرده و هر روز آن ها را پوشید و فرد اطمینان خاطر دارد که علاوه بر بیمار نشدن پوست و یا مفاصل پا فرد به بوی بد پا نیز دچار نخواهد شد. قسمت کفی در کفش های ایمنی می تواند کمک کند که فرد دچار آسیب مفاصل درد زانو و کمر درد نشود. همان گونه کفش‌ هایی که دارای اجناس مرغوب و با کیفیت هستند دارای کفی بسیار مطلوبی بوده و فرد می ‌تواند با پوشیدن این کفش ها احساس خوبی داشته باشد. کیفیت کفی باید به گونه ‌ای باشد که علاوه بر راحتی پا در برابر عوامل مختلف مانند اجسام تیز و مواد شیمیایی دیگری مقاومت نماید. باید گفت قیمت این کفش ها نسبت به کفش هایی که از مواد نا مرغوبی در کفی ساخته شده است بالاتر است.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()