ویژگی های دیوارپوش سه بعدی و دیگر انواع این پوشش:

پوشش دیوار سه بعدی: از دیگر پوشش های دیوار با نام پوشش دیوار سه بعدی در بازار به فروش می رسند. این پوشش ها دارای طرح های بسیار جذاب و زیبا هستند که در فاصله اندک می ‌توانند زنده و متحرک باشند. شما می توانید طرح مورد نظر خود را به هر گونه ای که بخواهید سفارش دهید تا تولیدکنندگان برای شما پوشش های دیواری سه بعدی با سلیقه خود را تولید نمایند. جنس های مختلفی برای این نوع پوشش دیوار وجود دارد که باز هم با توجه به سلیقه و درخواست شما مورد استفاده واقع می شود. این روز ها پوشش های دیواری سه بعدی که دارای جنس های مختلفی هستند، بسیار پرطرفدار و مورد توجه واقع شدند. به طوری که حداقل در هر منزلی یک دیوار از این نوع پوشش بهره مند می گردد. برای خرید دیوارپوش به سایت مراجعه کنید. 

پوشش های دیواری طرح سنگ: این پوشش دیوار همان طور که از نام آن پیدا است. دارای طرح هایی از سنگ با رنگ های مختلف می باشد. در برخی از دیوار ها این طرح دیده می شود. باید توجه داشته باشید که در یک خانه نمی‌ توان همه ی دیوار ها را با این نوع پوشش دیوار، پوشاند زیرا جذابیت خاصی ندارد و افراد در آن خانه سردرگم خواهند شد اما اگر بتوان به عنوان پوشش دیوار پشت ال سی دی از آن استفاده نمود در واقع زیبایی منزل خود را دو چندان کرده ‌اید. گاهی اوقات از این نوع پوشش دیوار برای بالای شومینه نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد که بسیار زیبا و جذاب است. توجه داشته باشید که سنگ های مختلف با طرح های خاص برای تولید این نوع پوشش مورد استفاده واقع می گردد. همانند پوشش دیواری چوبی این نوع پوشش نیز القا دهنده ی حس نشاط و طبیعت می باشد. دیوارپوش آجری نیز بسیار شبیه به این نوع پوشش دیوار است اما از نظر طرح تنوع زیادی ندارد. بیش تر سعی می شود ترانس ها و ایوان ها با این نوع پوشش دیوار پوشانده شوند.

معرفی برخی از دیوارپوش ها:

پوشش دیوار شیشه ای: شاید برای شما جالب باشد که بدانید نوعی دیگر از پوشش های دیوار شیشه ای می باشند. در واقع این نوع پوشش می تواند عایق صدای بسیار خوبی باشد اما از نظر مقاومت بسیار ضعیف است. اگر چه سعی می شود از شیشه های مقاوم و یا به نام سکوریت استفاده گردد اما مسلماً برخورد یک ضربه فیزیکی بسیار شدید می تواند تمام آن را به یک بار خرد نموده و از بین ببرد. استفاده از این نوع پوشش دیوار با تمام ظرافت و زیبایی خود در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ توصیه نمی گردد. اگر علاقه بسیار زیادی به این نوع پوشش دیوار دارید می توانید تنها بخشی از خانه خود را که در مسیر رفت و آمد نیست با این نوع پوشش بپوشانید.برای اطلاع از قیمت دیوارپوش طرح چوب به سایت مراجعه کنید. 

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد. نوعی دیگر از دیوارپوش ها کاغذ دیواری هستند. کاغذ های دیواری پوشش بسیار مناسبی می باشند که در مقایسه با تمام دیوارپوش ها باید بگوییم که ارزان‌ ترین نوع پوشش دیوار می تواند کاغذ دیواری باشد. حتی گران ترین کاغذهای دیواری نیز دارای قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر پوشش ها هستند. کاغذ دیواری به خاطر داشتن تنوع زیاد در طرح، رنگ، نقش، جنس، کشور سازنده می ‌تواند بسیار پرطرفدار و مورد توجه واقع شود. اگر شما خواستار تغییر دکوراسیون خود در کوتاه ترین زمان هستید می توانید از کاغذ دیواری استفاده نمایید زیرا نصب کاغذ های دیواری تنها چند ساعت زمان می خواهد. این در حالی است که سایر پوشش های دیوار به مدت زمان بیش تری نیاز دارند. در مقاله های گذشته رنگ آمیزی به عنوان نوعی دیوارپوش یاد شد. باید بدانید که این روزها اصلاً از رنگ ‌آمیزی استقبال نمی گردد زیرا برای رنگ آمیزی دیوار ها، باید هزینه بسیار زیادی را صرف نمایید و هم چنین وقت زیادی را برای اجرای آن باید تلف کنید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()