مزایای خرید دنا اقساطی:

در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای خرید خودروی دنا اقساطی آشنا کرده و تا حدودی ویژگی‌ های این خودرو را برای شما بازگو نماییم. همانطور که می دانید خودرو هایی که در داخل ایران تولید می ‌شوند به دلیل کیفیت نامناسب متریال اصلی و وجود مواد نامرغوبی که برای تولید خودرو های مختلف استفاده می‌شود، باعث تولید خودرو هایی شده است که از نظر کیفیتی بسیار پایین بوده و به همین دلیل افرادی که از نظر مالی تقریباً تامین هستند، نسبت به خریدن خودرو هایی که توسط ایران تولید می شود راضی نخواهند شد. ولی ایران خودرو به تولید خودرویی پرداخته است که از نظر کیفیتی نسبت به خودرو های داخلی دیگر بالا بوده و امروزه می‌توانیم  مدل های مختلف خودروی دنا را بین انواع خانواده های ایرانی مشاهده نماییم. زیرا این خودرو هم از نظر قطعات داخلی نسبت به خودرو های دیگر پیشرفته تر بوده و هم این که از نظر امنیت می توان این خودرو را در صدر خودرو های با کیفیت قرار داد. به همین دلیل افراد زیادی تمایل به استفاده از این خودرو ها دارند، ولی به دلیل قیمت بالای این خودرو قادر به خرید آن ها نخواهند بود و برای این که این افراد بتوانند به راحتی به خرید دنا اقساطی بپردازند، آن را به صورت پیش فروش در آورده و یا آن ها را با عنوان دنا اقساطی و به صورت کاملاً اقساطی به فروش می رسانند.

همان طور که می دانید از نظر ظاهری خودروی دنا تا حدودی مشابه ۴۰۵ و خودروی سمند می باشد. سمند و ۴۰۵ جزء خودرو هایی هستند که برای استفاده خانواده مناسب بوده و به دلیل این که این خودرو ها تا حدودی شکل ظاهری قدیمی تری دارند، ایران خودرو نسبت به تولید یک خودروی بسیار جدیدتر با سیستم های پیشرفته اقدام کرده است که همان خودرو دنا می باشد. خودروی دنا اقساطی در سه مدل مختلف تولید می شود و به فروش می رسد که با یکدیگر تفاوت هایی داشته و هر کدام از آن ها دارای قیمت های گوناگونی می باشند که به عنوان دنا اقساطی به فروش خواهند رسید.

خرید و فروش دنا اقساطی:

همان طور که می دانید دنا یکی از خودرو هایی است که در کشور ما تولید شده و خریداران بسیار زیادی خواهد داشت. زیرا این خودرو در بین خودرو های ایرانی از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و برای تولید قسمت ‌های مختلف این خودرو که ظاهری کاملاً جدید دارد، از قطعات مختلف خودرو های خارجی و داخلی که از نظر ظاهری دارای بالاترین درجه می باشند، الهام گرفته شده است. مثلاً در قسمت داخلی دنا و داشبورد آن می توان تا حدودی الهام گرفتن از داشبورد هیوندا را برای ساخت این داشبورد مشاهده نمود. به همین دلیل افرادی که خودرو های زیادی را تجربه کرده اند تمایل به تجربه رانندگی با این خودرو داشته و در نتیجه به خرید دنا اقساطی می پردازند. البته فروش دنا اقساطی در شرکت های مختلف دارای شرایط های متفاوتی بوده و به مدارک مختلفی نیز نیاز خواهد داشت.  برای اطلاع از  فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

همچنین زمان تحویل دادن این خودرو نسبت به شرکت های مختلف متفاوت خواهد بود. ضمن این که میزان پیش پرداخت و قسط هایی که شرکت های مختلف برقرار کرده اند با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد. ولی باید گفت با وجود شرایط های متفاوت در خرید خودروی دنا اقساطی این خودرو ارزش خرید را دارد که می توان با مراجعه به مراکز مختلف به صورت حضوری و یا غیر حضوری نسبت به خرید این خودرو ها به صورت اقساطی اقدام نمود. همانطور که گفته شد دنا اقساطی دارای سه مدل بوده که می توان برای خرید هر کدام از آن ها اقدام نمود که البته باید گفت این سه مدل دارای قیمت های متفاوتی با یکدیگر بوده و قیمت توربوشارژ مطمئناً از دو مدل دیگر بالاتر می باشد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()