یکی از دغدغه های افرادی که دارای ماشین لیفتراک می باشند تعمیر و تعویض کردن قطعات لیفتراک و لوازم یدکی این ماشین می باشد. زیرا با وجود بار های سنگینی که این ماشین ها جا به جا کرده و فشاری که به آن ها وارد می شود، مطمئناً آسیب‌ هایی به قطعات مختلف این دستگاه وارد شده که تنها با تعمیر یا تعویض آن ها می توان این آسیب ها را جبران نمود. البته تعمیر کردن قطعات مختلف این دستگاه ها همیشه روش مناسبی نبوده و ممکن است بعد از مدتی این مشکلات دوباره  به وجود بیایند. گاهی تنها می ‌توان با تعویض نمودن قطعات آسیب دیده لیفتراک با قطعات نو و استوک، مشکلات ناشی از حمل بار یا آسیب دیدن این ماشین ها را جبران نمود. از قطعات لیفتراک می توان به دکل آن اشاره نمود. برای خرید قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

دکل قطعه ای است که می تواند کار های متفاوتی را مانند تنظیم کردن ارتفاع شاخک لیفتراک  به عهده داشته باشد و همچنین می‌توان توسط شاخک و برای بلند کردن بار، ستون را در جهت عمودی حرکت داد. از قابلیت هایی که در دکل لیفتراک وجود دارد این است که می توان ارتفاع آن ها را با اضافه کردن کشو به آن ها افزایش داد و به همین دلیل توسط این دکل هایی که دارای ارتفاع بیشتری هستند می ‌توان برای انجام عمل هایی مانند بار برداری و بارگذاری در ارتفاعات بالاتر استفاده نمود. همان طور که می دانید دکل لیفتراک از قطعاتی در این ماشین است که کاملاً در ظاهر قرار گرفته و به آن قطعات لیفتراک ظاهری یا بیرونی خواهند گفت. یکی دیگر از قطعاتی که در لیفتراک ها وظیفه ای را به عهده دارد، شاخک لیفتراک می باشد. شاخک های موجود در لیفتراک باری که توسط لیفتراک حمل می شود را تحمل کرده و آن را نگه می دارند. این شاخک باید از جنسی تولید شده باشد که بتواند وزن بار را به خوبی تحمل کرده و آسیب نبیند که برای ساخت آن ها از آلیاژ های خاصی استفاده خواهد شد.

دیگر قطعات لیفتراک:

همان طور که گفته شد لیفتراک دارای قطعات متعددی است که می ‌توان آن ها را تعمیر یا تعویض نمود. یکی از این قطعات لیفتراک ساید شیفت می باشد که در قسمت وسط پمپ قرار گرفته است. شاخک های لیفتراک علاوه بر این که می ‌توانند به صورت عمودی حرکت کنند، توسط این قسمت قادر هستند به صورت عرضی نیز حرکت هایی را انجام داده و بار ها و اجسام را به صورت عرضی جا به جا کنند.برای خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند به سایت مراجعه کنید.

از دیگر قطعاتی که در قسمت نمای لیفتراک قرار گرفته است، می توان به چراغ های جلو و عقب لیفتراک و همچنین چرخ جلو و عقب آن اشاره نمود. لیفتراک دارای قطعات جانبی مانند آینه نیز می باشد که در صورت هر گونه ایرادی در وجود هر یک از این قطعات لیفتراک، می توان آن ها را تعویض کرد. همان طور که می دانید به قسمتی که راننده در داخل لیفتراک قرار می گیرد، کابین لیفتراک می گویند که دارای قطعات گوناگونی است که از آن ها می توان به پدال لیفتراک، سوئیچ، نمایشگر، فرمان لیفتراک، صندلی و قطعات دیگر لیفتراک اشاره نمود. موتور لیفتراک نیز که قسمت اصلی این خودرو محسوب می‌ شود، دارای قطعات متعددی است که از آن ها می توان به سر سیلندر، واشر سر سیلندر، کاسه نمد، پیستون موتور لیفتراک، استارت موتور لیفتراک، یاتاقان ثابت لیفتراک و یاتاقان متحرک آن، پمپ گازوئیل و پمپ بنزین لیفتراک، پمپ روغن موتور لیفتراک، شمع حرارت موتور لیفتراک، سوپاپ هوا و دود در لیفتراک و قطعات بسیار دیگری اشاره نمود که هر کدام از آن ها در نوع خود مهم بوده و نبود هر یک از آن ها می تواند باعث کار نکردن این ماشین شود.

 فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()