پیستوله رنگ از جمله ابزارآلات اختصاصی در حوزۀ صنعت رنگ آمیزی صنعتی است. با استفاده از این محصول به راحتی می توان به صورت اسپری پوشش رنگ را بر روی سطوح مورد نظر پاشید. خرید و فروش پیستوله رنگ به عنوان وسیلۀ رایج رنگ پاشی صنعتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. رنگ آمیزی با استفاده از پیستوله رنگ پاش که به وسیلۀ هوا فشار لازم را برای پاشیدن رنگ ایجاد می کند، در نتیجۀ رنگ را به صورت کاملاً یکپارچه و به نرمی بر روی سطوح اسپری می کند. تمیز بودن و یکنواخت بودن سطح رنگ شده، مهمترین علّت ساخت پیستوله های رنگ در اندازه های مختلف می باشد. از رایج ترین مصارف پیستوله رنگ در صنایع خودروسازی، ساخت لوازم خانگی، مبلمان، ساخت کابینت، ساخت تجهیزات دکوراتیو و غیره می باشد.برای اطلاع از قیمت فروش پیستوله رنگ به سایت مراجعه نمایید.

خرید پیستوله رنگ

خرید پیستوله رنگ بر اساس عملکرد و مزایایی این ابزارآلات انجام می شود. با بهره گیری از پیستوله های رنگ به راحتی می توان رنگ کاری سطوح مختلف فلزی و چوبی را با غلظت یکنواخت رنگ آمیزی نمود بدون آنکه لکۀ قطره ای بر روی کالاها مشاهده شود. با استفاده از این ابزار کاربردی رنگ آمیزی، می توان کالاهای متعددی را در کنار یکدیگر رنگ آمیزی کرد. امّا رنگ آمیزی با این ابزار نیاز به حجم رنگ مصرفی بالا دارد و احتمال هدر رفتن رنگ در این روش بسیار زیاد است به همین دلیل از این روش برای رنگ آمیزی پروه های بزرگ به کار برده می شود.

پیستوله های رنگ در سه نوع مختلف چون برقی، شارژی و بادی در بازار عرضه می شوند. با استفاده از پیستوله رنگ برقی می توان با اتصال این ابزار به برق عملیات رنگ آمیزی را انجام داد. با این پیستوله باید غلطت رنگ کاهش پیدا کند و داخل مخزن رنگ ریخته می شود و به هیچ عنوان نباید توده های فشرده رنگ در آن مشاهده شود چون سطح غیر یکنواختی را رنگ آمیزی می کند. نکتۀ کلیدی که در رابطه با رقیق کردن رنگ وجود دارد، این است که رنگ ها را با استفاده از قیف رقیق کننده و یا تینر می توان انجام داد و این عملیات برای پیستوله رنگ های برقی حائز اهمیت می باشد. پیستوله رنگ شارژی نیز به عنوان رایج ترین نوع پیستوله رنگ پاشی است که برای کارهای خاص در فضاهای کوچک طراحی شده اند و از همه مهمتر این است که امکان جابجایی این ابزار بسیار راحت می باشد.

فروش انواع پیستوله رنگ

فروش انواع پیستوله رنگ با برندهای داخلی و خارجی در بازار ایران فراهم می باشد. پیستوله رنگ پاش از ابزار کاربردی برای عملیات رنگ پاشی سطوح مختلف کالاها می باشد. با توجه به حجم کالا می توانید مناسب ترین نوع رنگ پاش پیستوله ای را با قیمت مناسب خریداری نمائید. همانطور که گفته شد، پیستوله رنگ پاش برقی، بادی و شارژی در بازار به فروش می رسند و به همین منظور بر اساس نوع فعالیت صنعتی خود و حجم اجسامی که نیاز به رنگ آمیزی دارند، کاربردی ترین نوع پیستوله رنگ پاش قیمت ارزان را خریداری کنید. برای اطلاع از فروش انواع پیستوله بادی از طریق لینک اقدلم نمایید. 

قیمت پیستوله رنگ

قیمت پیستوله رنگ به نوع، ظرفیت و برند پیستوله بستگی دارد. به همین منظور پیش از اقدام به خرید پیستوله رنگ پاش، از مشورت کارشناسان فروش مجرب استفاده کنید تا بتوانید مناسب ترین نوع رنگ پاش پیستوله ای را که کارایی لازم را داشته باشد، با قیمت مناسب به همراه گارانتی تهیه نمائید. زمان خرید این ابزار میزان حجم مخزن پیستوله را در نظر داشته باشید تا پاسخگوی نیاز شما باشد.

فروشگاه اینترنتی صالح ابزار به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در عرصه فروش ابزارآلات رنگ کاری از جمله فروش انواع پیستوله رنگ در تهران فعالیت می کند.

تهران – خيابان امام خميني

حسن آباد – كوچه شهيد میرزایی

پاساژغدير – زیرهمکف – پلاك 37 

ایمیل : info@salehabzar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()