جوش ارگون 315 یا اینورتر آرگون مدل AC/DC 315 یکی از معروف ترین دستگاه های جوش است که در موارد صنعتی برای عملیات جوشکاری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید و فروش دستگاه جوش آرگون 315 در ایران بسیار پرکاربرد می باشد چون دارای ویژگی های منحصربفرد فنی می باشد. از زمانیکه دستگاه های جوش اختراع شد، صنایع مختلف توانستند با قیمت ارزان و مدت زمان کوتاهی، قطعات فولادی و مستحکم را به یکدیگر متصل کنند و محصولات متنوعی را به بازار عرضه کنند. در واقع این محصولات نقش مهمی در زندگی بشر تا کنون داشته است. ساخت دستگاه های جوش و برش هر کدام به تنهایی بخش اعظمی از نیازهای فنی صنعت را مرتفع ساخت و توانست حجم تولیدات محصولات فولادی را به حد قابل توجهی افزایش دهد. در ضمن دستگاه های جوش آرگون 315 توسط متخصصین دانشگاهی و پژوهشی ساخته شده است و تحولی نوین در صنعت بوجود آورده اند. این دستگاه از جمله ابزارآلات برقی محسوب می شود که فرکانس را از 10 کیلو هرتز به بالا افزایش می دهد و باعث کاهش وزن دستگاه و همچنین کاهش 20 الی 30 درصدی مصرف برق می شود. برای خرید اینترنتی دستگاه جوش آرگون 315 به سایت مراجعه کنید.

خرید جوش ارگون 315

خرید جوش آرگون 315 به عنوان دستگاه جوشکاری که به تکنولوژی IGBT مجهز می باشد، باعث افزایش فروش این دستگاه میان صنعت گران شده است. در حال حاضر شرکت های صنعتی که توانسته اند این دستگاه جوش آرگون را برای پروژه های جوشکاری خریداری کنند، رضایت مندی آنها را فراهم نموده است. این دستگاه امکان استفاده در دو حالت AC و DC را دارد. در این صورت به راحتی می توان در دو حالت مجزا برای جوشکاری فلزات آلیاژی و یا فلزات آلومینیوم به کار برد.

با دستگاه جوش آرگون 315 به راحتی می توان هوای بینن الکترود و قطعات آمادۀ جوش را هادی کرد و الکترود بر روی قطعات فلزی کشیده می شود تا یونیزه شوند و پس از آماده سازی، عملیات جوشکاری را با دقت بالا امکان پذیر می سازد. توجه داشته باشید که اپراتورهای دستگاه های جوش همواره افراد متخصص و با تجربه هستند که آشنایی کامل را برای کارکردن با دستگاه های جوشکاری دارند. این افراد توجه دارند که در صورت عدم دقت و توجه، حوضچۀ ذوب الکترود به خوبی محافظت نشود، امکان اکسید شدن برای قطعه و الکترود ایجاد شده و موجب فاسد شدن محیط جوش می شود. بنابراین با توجه به پیشرفته بودن دستگاه های جوش تیگ 315، نیاز به اپراتور متخصص دارد تا از امکانات دستگاه به درستی و بجا استفاده نماید.

فروش دستگاه جوش ارگون 315

فروش دستگاه جوش آرگون 315 نسبت به دیگر دستگاه های جوشکاری مورد استفاده قرار گرفته می شود چون دارای ویژگی های فنی است که امکان جوشکاری انواع آلیاژ فولادی را برای صنعت گران فراهم می کند. البته به غیر از اپراتور، جنس الکترود نیز نقش مهمی در استحکام اتصالات جوشی دارد. به همین جهت پیش از خرید این دستگاه، نیاز است اطلاعات خود را در رابطه با نحوۀ کار کردن با امکانات دستگاه جوش اینورتر افزایش دهید. معمولاً کارشناس فروش دستگاه های جوشکاری می توانند شما را در این امر راهنمائی کنند.برای خرید انواع بهترین دستگاه های جوش به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت دستگاه جوش ارگون 315

قیمت دستگاه جوش آرگون 315 ، با توجه به بی ثبات بودن نرخ ارز در داخل کشور، مشخص نمی باشد. البته میزان آپشن و قابلیت های دستگاه جوش بر روی قیمت خرید آن تأثیر گذار می باشد. برای آگاهی از قیمت خرید دستگاه جوش AC/DC می توانید با کارشناسان فروش ابزار آذین تماس بگیرید.

فروشگاه ابزار آلات صنعتی ابزار آذین به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی است که امکان فروش آنلاین انواع دستگاه جوشکاری پیشرفته از جمله دستگاه اینورتر آرگون 315 را با تضمین قیمت و کیفیت برای مشتریان محترم در سراسر کشور فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()