انتخاب کابینت آشپزخانه کورین یا کوارتز:

 یکی از مسئله هایی که در هنگام خرید کابینت آشپزخانه برای هر فردی به وجود می آید انتخاب بین دو نوع کابینت کورین و کوارتز است. باید بدانید که کورین دارای ویژگی هایی می باشد که کوارتز از آن بی بهره است از مهم ‌ترین این ویژگی ‌ها می ‌توان به نرم تر بودن کورین اشاره نمود البته نرم نبودن باعث مقاومت بیش تر می شود. پس به طور کلی کوارتز بهتر از کورین است اما از نظر ظاهر به خاطر این که کورین نرم و انعطاف پذیر است. خطوط در قسمتی که قطعات به هم اتصال یافته‌اند کم تر قابل مشاهده است و این امر در کوارتز بر عکس می باشد. هر دو این جنس ها در برابر آب مقاوم نیستند اگرچه تفاوت بین کورین و کوارتز بسیار اندک است اما افراد حرفه ای می توانند این دو را از یکدیگر تشخیص دهند. کورین قابل ترمیم بوده و تعمیر آن بسیار راحت است از این رو اگر آسیبی به آن وارد شود به راحتی می توان با هزینه کم آن را ترمیم نمود. در حالی که کوارتز این ویژگی را ندارد.برای اطلاع از قیمت فروش کابینت آشپزخانه  به سایت مراجعه کنید.

انتخاب کابینت فلزی یا ام دی اف:

 کابینت های ام دی اف بسیار رایج هستند و همه ی افراد سعی می‌کنند که آب از کابینت های ام دی اف استفاده نمایند. به هرحال کابینت های ام دی اف دارای ویژگی هایی می باشند که آن ها را محبوب ساخته است اما کابینت های فلزی دارای قیمت ارزان تری هستند. در بازار می توانیم سه نوع کابینت فلزی را مشاهده نمایید که به نام‌ های زیر می باشند:

  • کابینتهای فلزی با ورقه سیاه یعنی فولاد خام
  • کابینت های فلزی گالوانیزه شده
  • کابینت های فلزی از جنس استیل

همه ی ما می‌دانیم که استیل نوعی فلز ضد زنگ است و این را هم در مقاله قبلی مطالعه نموده ایم که از مهمترین معایب کابینت فلزی زنگ زدن و فرسوده شدن آن در سریعترین زمان است. پس با استفاده از کابینت های ساخته شده از ورق استیل می‌توان یکی از عیب های بزرگ کابینت های فلزی را از بین برد. از این رو افرادی که می خواهند برای خرید کابینت آشپزخانه خود هزینه اندکی را صرف نمایند. می توانند از کابینت های فلزی ساخته شده از ورق استیل استفاده نمایند. دو مدل کابینت فلزی با ورقه های سیاه و کابینت فلزی گالوانیزه شده شبیه به همدیگر می باشند اما کابینت فلزی ساخته شده از ورق استیل دارای ویژگی ها و مزیت های متفاوتی است.

مقایسه کابینت آشپزخانه ام دی اف با کابینت آشپزخانه فلزی:

در این مقاله می خواهیم کابینت های ام دی اف را با کابینت های فلزی مقایسه نماییم. بهتر است برای این کار ابتدا به ویژگی های هر کدام از آن ها بپردازیم. ویژگی های کابینت آشپزخانه ام دی اف از نظر قیمت کابینت های ام دی اف کمی گران تر از کابینت های فلزی می باشند اما این قیمت بسیار زیاد نیست و در رابطه با قیمت از کابینت های هایگلاس ارزانتر است. از نظر خش پذیری ام دی اف  به ندرت آسیب می بیند. لبه های تیز و برنده در کابینت های ام دی اف وجود ندارد و باعث آسیب رساندن به شما و وسایل آشپزخانه شما نمی‌شود. مقاومت این نوع کابینت ها در برابر بخار و رطوبت و حتی آب بسیار بالا است. ابزار خوری کابینت های ام دی اف بالا می باشد. هم چنین سطح صاف و صیقلی کابینت های ام دی اف به خاطر داشتن روکش های پی وی سی قابل ذکر است. این کابینت ها را می توان ترمیم نمود. مقاومت و دوام کابینت های ام دی اف متوسط است اما به قدرت کابینت های فلزی نیست. استفاده از یراق آلات در کابینت های ام دی اف رایج است.

 ویژگی های کابینت فلزی :

اگر بخواهیم قیمت کابینت های فلزی را از نظر مقایسه با سایر کابینت ها برای شما بیان نماییم باید بگویم که قیمت کابینت های فلزی از تمام کابینت های آشپزخانه دیگر ارزان تر است. این کابینت ها به خاطر داشتن جنس فلز که بسیار مقاوم می باشند. مقاومت آن ها از کابینت ام دی اف کم تر می باشد. برای سفارش نصب کابینت مدرن به سایت مرکز آکاژو دیزاین مراجعه نماید. 

متاسفانه کابینت های فلزی دارای لبه های تیز و برنده هستند که ممکن است شما را در حین کار در آشپزخانه زخمی نمایند. اگر از کابینت ساخته شده با ورقه های استیل استفاده نمایید می‌توانید از کابینت‌ هایی بهره‌مند شوید که در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند. اما دو نوع دیگر مقاومت زیاد ندارند. قابلیت ابزار خوری این کابینت ها زیاد نیست اما همانند کابینت های ام دی اف دارای سطح صاف و صیقلی می باشند.

 

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 402
نمایش همه
علاقه مندی ها ()