تعمیر ترازو های دیجیتال پند چگونه انجام می گیرد؟

ترازو های دیجیتالی از ابزار هایی در صنعت می باشند که از آن ها برای توزین مواد مختلفی استفاده خواهد شد. ترازو های دیجیتالی در انواع متفاوتی وجود دارند و با توجه به نوع کاربردی که دارا می باشند شکل و ظاهر متناسب با آن و همچنین ویژگی های خاص خود را دارند و به همین علت نیز تعمیر ترازو های دیجیتالی دارای تفاوت های فاحشی می باشد. از ترازو های دیجیتال در آشپزخانه ها، میوه فروشی ها، فروشگاه ها، طلا فروشی ها، انبار های شرکت های مختلف، گمرک و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. هر یک از موارد نام برده با وزن های مختلفی سر و کار داشته و در نتیجه کاربرد متفاوتی نیز خواهند داشت و مخصوص به یک محیط کاری می باشند. همانطور که هر دستگاهی ممکن است با اشکالاتی مواجه شود، ترازو های دیجیتالی نیز در هنگام آسیب دیدن باید به نمایندگی تعمیر ترازو های دیجیتال برده شده و تعمیر شوند. ولی گاهی می توان با مهارت هایی ابتدایی که در این قسمت بعضی از آن ها را فرا می گیرید، به تشخیص ایراد های ترازو های دیجیتال و تعمیر ترازو پرداخت.

معایب به وجود آمده در ترازوی دیجیتال و تعمیر ترازو های دیجیتالی پند:

گاهی اوقات هنگام روشن کردن ترازو متوجه می شوید که ترازو روشن نمی شود. در این حالت ابتدا باید سیم های مربوط به ترازوی دیجیتالی بررسی شود و عیوبی که ممکن است در اثر آسیب سیم باشد را برطرف نمود. این امر ممکن است بر اثر پوسیده شدن و یا قطع شدن سیم باشد. اگر سیم ترازو مشکلی نداشت به سراغ چک کردن باتری بروید. باتری ها در صورت قطع بودن برق وظیفه تامین انرژی را به عهده دارند و اگر ترازو روشن نشد باید بدانید باتری خالی شده است و باید تا لحظه وصل شدن برق صبر کرده و سپس از آن استفاده نمایید.

اگر ترازویی در حال توزین مواد باشد و در آن زمان خاموش شود، باید ترازوی دیجیتالی در همان لحظه خاموش شود و سپس برای چند لحظه ای خاموش بماند و سپس آن را روشن نمود و در صورت تکرار شدن این امر به نمایندگی های ترازوی پند برای تعمیر ترازو مراجعه شود. علت این مشکل در ترازو های دیجیتالی پند این است که حسگر یا حسگر های موجود در ترازوی دیجیتال آسیب دیده اند و علت این تخریب را می توان به نوساناتی که در برق ایجاد می شود و همچنین اتصالات جریان برق و یا الکتریسیته ساکن، ربط داد.

گاهی اوقات نیز روی مانیتور های ترازو های دیجیتال پیام هایی داده می شود که حاکی از وجود مشکلی در ترازو می باشد. اگر هنگام کار با ترازوی دیجیتال صدا هایی مانند بوق در ترازو ایجاد شد و پیغام های Eror روی صفحه نمایشگر پدیدار شد باید بدانید علت آن سنجش وزن بیش از حد توان ترازو است. همین طور هنگام تنظیم صفر نیز نباید بار بیشتر از ظرفیت روی ترازو ها قرار داده شود. به محض بروز این مشکل در ترازوی دیجیتال، بار را برداشته و بطور کلی دستگاه را خاموش نمایید. برای اطلاع از قیمت فروش قطعات ترازو به سایت مراجعه کنید. 

سایر نکات برای تعمیر ترازو های دیجیتالی پند:

در صورتی که ترازو روشن شود و کاربر روی صفحه نمایش ال سی دی یا ال ای دی، عبارت هایی را ببیند که مفهومی ندارند، باید سریعا دستگاه را خاموش کرده و دستگاه های دیگری که به آن اتصال دارد مانند پرینتر ها، کامپیوتر، اسکنر، لیبل پرینتر، بارکد و ... جدا شوند و بعد از چند لحظه عمل اتصال انجام‌ شود. در صورت تکرار این مرحله باید به مراکز خدمات رسانی ترازو های دیجیتال پند و نمایندگی ها تماس گرفته شود.

گاهی تعمیر ترازو را فقط می توان با تغییر مکان آن انجام داد. وقتی ترازویی دچار نمایش پیغام هایی مثل Ready روی صفحه نمایش می شود، باید دانست که علت آن لرزش و عدم ثبوت در کفه ترازو می باشد و می تواند به خاطر باد های ناشی از کولر و یا عاملی باشد که باعث این لرزش ها شده است و کافی است که با تغییر مکان ترازو، عامل لرزش را از بین ببریم. فروشگاه پند گستر در خدمت شماست. 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()