نحوه پاشش محلول در دستگاه های ضدعفونی کننده معمولاً به صورت ریز دانه ای است و هر یک از این دستگاه ها دارای مخزن هایی با حدود ۱۵۰۰ سی ‌سی هستند که در این مخزن ها می توانند محلول هایی با پایه الکل  قرار ریخته  و کار محلول پاشی را به خوبی انجام دهند. این دستگاه های ضد عفونی کننده می توانند میزان ویروس ها و باکتری های موجود در محیط را تا حد بسیار زیادی از بین ببرند.
مزیت دیگر  این نوع دستگاه ‌ها،  بهره‌مندی از پمپ های قوی و با دوام است. پمپ های مجهز تعبیه شده در دستگاه‌ های ضدعفونی کننده، عملکرد بسیار خوبی دارند و در هر بار شارژ شدن می تواند چیزی حدود ۲۰۰۰ پاف پاشش را انجام دهند. نوع دیگری از  دستگاه ‌های ضد عفونی کننده وجود دارند  که به صورت تمام اتوماتیک و  به صورت کاملاً مکانیزه و بدون هیچگونه تماسی و کاملا بهینه کار ضد عفونی کردن را انجام می دهند.

رونق فروش دستگاه ضدعفونی کننده 
کاربرد دستگاه های ضد عفونی کننده روز به روز افزایش پیدا می کند. این دستگاه ها به  ابزارهایی حیاتی در زندگی روزمره تبدیل شده اند که وجود آن در هر محیطی اعم از  مسکونی، اداری، تجاری و ... لازم و ضروری است. فروش انواع دستگاه ضدعفونی کننده در شرایط فعلی و با فراگیری بیماری های ویروسی رونق بسیار زیادی پیدا کرده است.
دستگاه های ضدعفونی کننده معمولاً دارای اندازه  هایی مناسب هستند و  نصب آن ها بر روی دیوار به سادگی امکان پذیر است و احتی می توانند بر روی میز قرار بگیرند. در نتیجه  این دستگاه‌ ها در تمامی مکان ها قابل استفاده هستند.
فروش دستگاه ضدعفونی کننده ی دست و محیط و ... معمولاً با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه خواهد شد.

فروش دستگاه ضدعفونی کننده ازن
یکی از مواد بسیار مهم در ضد عفونی کردن هوا، محیط، فاضلاب و ...،  ازن  است که ازن  کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. در تعریف ازن می‌توان گفت که  یک مولکول سه اتمی  اکسیژن است که به عنوان یک اکسنده قوی و یک ضد عفونی کننده بسیار پر قدرت در جهان شناخته می‌ شود. ازن  ساختار ناپایداری دارد و به دلیل همین ساختار ناپایدار بعد از ضد عفونی کردن و پاکسازی محیط و از بین بردن  ویروس ها بعد از گذشت مدت کوتاهی تبدیل به اکسیژن می شود و بدین صورت تاثیر منفی و ضرری به محیط وارد نمی کند.
در صورت استفاده از ازن  به عنوان یک محلول برای ضدعفونی کردن، دیگر نیاز به محلول های شیمیایی و خطرناک مانند الکل برای ضدعفونی کردن وجود ندارد. در واقع می توان گفت ازن یک ضدعفونی کننده ارگانیک است و خصوصیات خارق‌العاده‌ای در تمیز کردن و ضدعفونی کردن محیط، دست ها و ... دارد. فروش دستگاه ضدعفونی کننده ازن به دلیل قابلیت های مختلف ازن، طرفداران بسیاری دارد. فروش دستگاه ضدعفونی کننده از طریق سایت امکان پذیر است. 
فروش دستگاه  ضدعفونی کننده ازن و کاربرد های آن

فروش دستگاه ضدعفونی کننده در بازار رواج پیدا کرد. این دستگاه ها  ضدعفونی کردن محیط را به کمک ازن  انجام می‌دهند. دستگاه های ضد عفونی کننده ازن  باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها، سموم و حتی بوی نامطبوع محیط را می توانند به راحتی از بین ببرند. برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده محک به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه کنید. 
علاوه بر ضد عفونی کردن دست ها و محیط و بدن می توان از آن برای ضدعفونی کردن میوه جات، گوشت ها، سبزی ها، مواد غذایی دریایی و ... استفاده کرد.

استفاده از ازن به عنوان ضد عفونی کننده نسبت به ضد عفونی کننده های شیمیایی برای محیط زیست تاثیر منفی کمتری دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. این دستگاه ها کاربردی راحت دارند و گاز ازن بعد از  ضد عفونی کردن به اکسیژن تبدیل شده و برای سلامتی انسان مضر نیست.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()