انواع تابلو استیل و نحوه ی ساخت آن:

در صنعت تابلو سازی انواع مختلفی از تابلو ها وجود دارد که از بهترین و کاربردی ترین آن ها می توان به تابلو های استیل اشاره کرد. در زمان های گذشته از تابلو های فلزی برای مغازه ها استفاده می کردند که از جنس هایی نظیر آهن، مس و برنج ساخته می شده است. می دانیم که آلیاژ استفاده شده در این فلزات با گذشت زمان تیره و کدر می شود و برای جلا دادن دوباره به تابلو هایی که فلزات نام برده را دارند ملزم به هزینه ی دوباره می باشد. که این کار به جز پرداخت دوباره برای تعویض تابلو اتلاف وقت را به دنبال دارد. لذا برای جلوگیری از هزینه مجدد و دوباره کاری تابلوهای فلزی که آلیاژ ساخته شده و آن هایی که در مجاورت هوا و رطوبت و عوامل خارجی کدر می شود، را از رده خارج کرده و به اصطلاح نسل آن ها پایان یافت. با گذشت زمان و پیشرفت صنعت، از تابلو های فلزی استفاده کردند که از استیل ساخته شده است. این تابلو استیل بر خلاف فلز های ذکر شده در بالا جلای ویژه ای دارد. خاصیت آنتیکی دارد و استفاده از آن بسیار شکیل و لوکس بوده است. و از آن هم‌ در نمای بیرونی و هم در نمای درونی استفاده می کنند. این جنس از تابلو به مرور زمان تغییر رنگ نداده و نیازی به پرداخت هزینه مجدد و جلا دادن به تابلو نیست. در بازار امروز هر محصولی دو نوع اصلی و تقلبی دارد. راهی که برای تشخیص استیل اصل از استیل تقلبی وجود دارد این‌ است که به وسیله آهن ربا می توان تشخیص داد که جنس استیل مورد نظر از چه نوعی است. به این‌ صورت که اگر آهنربا به استیل جذب شد و چسبید آن استیل، استیل تقلبی بوده است. زیرا استیل اصل فاقد خاصیت جذب آهنربا به خود است.

نحوه ی ساخت استیل و انواع تابلو استیل:

استیل فلزی است که بر پایه ی عنصر آهن بنا شده است و تنها درصدی بسیار ناچیز از عناصر دیگر در آن به کار رفته است. به همین‌ علت قابل انعطاف بوده و شکل گیری خیلی خوبی دارد. علاوه بر منعطف بودن دارای سختی و مقاومت بالا بوده و در دماهای خیلی بالا یا خیلی پایین آسیب نمی بیند. برای ساختن

تابلو استیل از حروفی استفاده می کنند که خود آن حروف از جنس استیل بوده باشد، که این هماهنگی موجب زیبایی منحصر به فرد تابلو می شود. در گذشته برای برش استیل از روش های سنتی استفاده می شد که باعث نامنظمی در کار می شد. اما امروزه با استفاده از دستگاه برش های بسیار منظم و با ترتیبی به استیل می دهند که خود این هماهنگی و نظم موجب آرایش و زیبایی دو چندان تابلو استیل می شود. این تابلو ها از انواع و اقسامی تشکیل شده اند که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم: تابلو استیل های طلایی، نقره ای، رینگی، میرور، نوراندریک و تابلو پلی استیل انواعی از تابلو های مورد ذکر هستند. که از نام ها می توان به ساختار و جنس آن ها پی برد. به عنوان مثال تابلو پلی استیل نوعی از تابلویی است که زمینه ی تابلو از جنس استیل است اما حروفی که روی آن به کار رفته اند از جنس پلاستیک نئون می باشد. یا مثلا تابلو های نوراندریک استیل، در تابلو سازی در واقع تابلو هایی هستند که شکل تابانی دارند اما چون جنس استیل نور را از خود عبور نمی دهد، از ابزاری به نام اس ام‌ دی در پشت تابلو استفاده می کنند که بعد از نصب کردن تابلو از حاشیه های کناری کار و لبه ها به چشم، نور ساطع می شود و زیبایی و درخشش کار را دو چندان می کند. کاربردی بودن جنس استیل و استفاده آن به عنوان تابلو از چند نظر حائز اهمیت بوده که یکی از آن دلایل هزینه کم و مناسب استیل بوده و دیگری جلوه ی کار است و اینکه جنس استیل دچار زنگ زدگی نمی شود.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1083
نمایش همه
علاقه مندی ها ()