خرید اقساطی خودرو گامی دیگر در جهت رونق بخشیدن به بازارهای خرید و فروش خودرو در شرایط رکورد اقتصادی و نوسان مداوم ارز و قیمت این محصولات می باشد. انواع خودرو های مونتاژ داخل و خارجی را می توان با توجه به شرایطی که شرکت های مختلف وارداتی و عرضه کننده برای آن ها در نظر گرفته اند، با مناسب ترین قیمت و به صورت شرایطی خریداری کرد. خودرو هایی نظیر سایپا، دنا، پژو 206 و 405 در بازارهای داخلی به دلیل قیمت مناسب و سهولت شرایط پرداخت و همین طور پایین بودن هزینه های تعمیر و نگهداری، با تقاضای بسیار بالایی مواجه هستند و بیشترین سهم از فروش را به خود اختصاص داده اند.  قیمت خرید اقساطی انواع خودرو در مقایسه با پرداخت نقدی و یکجا قدری بالاتر است اما با توجه به امتیازاتی که برای مشتریان به همراه می آورد، در نهایت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. طبقه متوسط و ضعیف جامعه همواره در صدد خرید خودروهایی متناسب با بودجه و توان مالی خود هستند، که البته امکان پرداخت آنی و یکجا این خودرو ها را هم ندارند، و این شرایط برای آن ها یک امتیاز کلیدی برای رسیدن به اهدافشان می باشد، تا به رویاهای خود جامه عمل بپوشانند.

 

از مهمترین چالش هایی که متقاضیان خرید اقساطی خودرو همواره با آن ها مواجه هستند می توان به گزینش و انتخاب شرکت های معتبر و کارگزار در این صنعت اشاره کرد، که با توجه به تعدد شرکت های موجود، یک فرایند زمان بر به حساب می آید، اما با بررسی سوابق و نوع قرارداد و تسهیلات آن ها چندان دشوار هم نمی باشد. امروزه افراد به دنبال خرید آنی هستند و تمایل دارند خودرو مورد نظر خود را پس از اولین پیش پرداخت تحویل بگیرند، که این امر امروزه برای متقاضیان فراهم شده است، و آن ها را از ماندن در صف های طولانی تحویل خودرو نجات داده است. در این نوع از تسهیلات در ابتدا سند خرید خودرو به صورت سه دانگ تفکیکی بر حسب میزان تسهیلات دریافت شده بین خریدار و فروشنده تنظیم می شود، و پس از آن و       باز پرداخت تمامی قسط های معوقه به صورت رسمی به نام خریدار واگذار می شود و مالکیت تمام اختیار و  امکان نقل و انتقال خودرو برای خریداران فراهم می شود. هلدینگ های بزرگ خرید و فروش خودرو های داخلی و خارجی در شرایطی که با رکود مالی مواجه هستیم و توان مالی افراد به کمترین مقدار خود رسیده است، با این روش به یاری مردم شتافته اند.

 

تحویل فوری خودرو از مهمترین معیارهای خرید بررای مشتریان می باشد، زیرا شرکت ها و نمایندگی های بسیاری هستند که تحویل محصولات خود را به زمان پرداخت کامل و یا به صورت تحویل دراز مدت به مشتریان خود عرضه می نمایند، که چندان مورد تایید خریداران نیستند. زیرا همواره متقاضیان تمایل دارند در هنگام پرداخت قسط ها و معوقاتشان به این مراکز، از خودرو مورد نظر خود استفاده نمایند و هزینه های جاری رفت و آمد شهری و بین شهری خود را کاهش دهند. آسایش و رفاه خانواده ها با مرتفع کردن وسایل ضروری و مورد نیازشان به دست می آید و زندگی را برای افراد لذت بخش تر می نماید، که از مهمترین آن ها می توان به خرید اقساطی خودرو اشاره کرد. شرکت سایا خودرو از محبوبترین نمایندگاهی خرید و فروش خودرو با مناسب ترین قیمت و تسهیلات ویژه برای مشتریان می باشد، که با مراجعه به آدرس سایت این مرکز می توان از تعهدات شرکتی، شرایط خرید و قیمت خودرو اطلاعات کافی را کسب نمود. خرید اقساطی خودرو و ثبت سند سه دانگ رسمی آن در اولین پیش پرداخت، تحویل آنی و فوری خودرو و همین طور امکان تعویض خودرو  در هنگام پرداخت معوقات آن با مدل ها و برند های دیگر از جمله مزایایی است که با خرید اقساطی از سایا خودرو به دست می آورید.

برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()