بی اغراق می توان لقب پر فروش ترین و محبوب ترین محصول شرکت ایران خودرو را به پژو پارس اعطاء نمود، این خودروی سواری یکی از با کیفیت ترین خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو می باشد، که می توان آن را به صورت نقد و اقساط خریداری نمود. فروش پژو پارس اقساطی به دلیل فراهم آوردن شرایطی مناسب برای خریداران وعلاقه مندان این خودروی جذاب و محبوب با استقبال گسترده ای از سوی مردم مواجه شد. در این طرح خریداران می توانند با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو آن را سفارش دهند، و نهایتا در یک روز کاری پس از اتمام مراحل اداری، آن را تحویل بگیرند. طراحی پژو پارس را می توان یکی از مهمترین فیس لیفت هایی دانست که بر روی پژو 405 انجام شده است. تولید این پژو محبوب فرانسوی در سال 1379 در کشور آغاز شد و از آن زمان تا کنون همچنان در صدر فروش محصولات ایران خودرو می باشد و توسط این کمپانی و نمایندگی های آن در طرح های پیش فروش یا عرضه پارس اقساطی به دست علاقه مندان این خودرو می رسد. سرعت و شتاب بالا، چراغ های خشن یا نوردهی مناسب، طراحی جذاب و همچنین داشتن موتور قوی از مهمترین دلایل فروش بالای این خودرو در بازار های داخلی و برخی کشور های همجوار مانند عراق و سوریه می باشد. تعویض داشبورد تنهاتغییری است که در طراحی داخلی این خودرو انجام شده و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آن داشته است. بطوریکه در طرح های خرید و فروش پارس اقساطی به این مدل ها پژو پارس داشبورد جدید یا داشبورد سوناتایی می گویند، که طرفداران بسیاری دارد.

در سالهای اخیر با اعمال تحریم های شدید به روی کشور،قیمت خودروبه طور غیر قابل باوری بالا رفت و خرید نقدی خودرو برای برخی از اقشار جامعه ممکن نبود، از این رو برای خروج بازار خرید و فروش پژو پارس و دیگر ماشین های سواری از رکود،نمایندگی ها و هلدینگ های بزرگ خودروسازی طرح های خرید و فروش اقساطی انواع خودرو نظیر فروش پارس اقساطی ، 405 اقساطی و دیگر خودروها را مطرح کردند، و این طرح ها به سرعت با استقبال از سوی خریداران مواجه شد. ایران خودرو سالهاست که به دلیل محبوبیت و تقاضای بالای این خودرو بر روی ارتقاء قابلیت های آن مطالعه می کند و تاکنون توانسته تیپ های پژو پارس سال، پارس Lx، پارس Elx و پارس اتوماتیک را تولید و روانه بازار نماید. قیمت فروش پارس اقساطی و نقدی در هر کدام از مدل های فوق تغییر میکند. برای مثال پژو پارس Elx و اتوماتیک بالاترین قیمت در این خانواده را دارند. تفاوت تیپ های مختلف پژو پارس بیشتر به قیمت موتور و گیربکس آن مربوط می باشد. قیمت پارس اقساطی با توجه به زمان طولانی که شرکت کارگزار باید برای بازگشت سرمایه خود به انتظار بکشد، قدری بالاتر از قیمت نقدی خرید خودروی می باشد و خریداران به خوبی از آن آگاه هستند. از مهمترین تسهیلاتی که شرکت های عرضه کننده پارس اقساطی در اختیار مشتریان می گذارند می توان به تنظیم سند فوری، میزان تسهیلات دریافتی و تحویل آنی خودرو اشاره کرد، به این معنی که افراد می توانند در هنگام باز پرداخت اقساط خود، از خودروی خریداری شده استفاده نمایند و هزینه های رفت و آمد خود را کاهش دهند. در طرح های عرضه پژو پارس اقساطی معمولا مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط بر حسب نوع مدل و قیمت تمام شده آن تعیین می شود، بطوریکه این مقدار در پژو پارس اتوماتیک بالاتر است اما معمولا این اقساط در بازه های 24 الی 36 ماه زمان بندی می شوند.

علاقه مندان خرید پژو پارس اقساطی باید قبل از مراجعه به شرکت های مختلف عرضه کننده خودرو از معتبر بودن آنها و عمل به تعهداتشان اطلاعات کافی را کسب نمایند. تا در زمان خرید و پرداخت اقساط به مشکل بر نخورند. نمایندگی رسمی سایا خودرو از معتبرترین مراکز فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت می باشد و علاقه مندان خرید پارس اقساطی و دیگر خودروها با مراجعه به وبسایت این مرکز می توانند شرایط واگذاری و پرداخت اقساط خود را مطالعه نمایند. امکان تعویض خودرو با مدل ها و تیپ های مختلف در صورت موجود بودن از مهمترین امتیازاتی است که با خرید پژو پارس اقساطی از سایا خودرو به دست می آورید.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()