در سالهای اخیر خطوط تولید و مونتاژ پژو 405 همچنان با جدیت به فعالیت خود ادامه می دهند، اما پس از گذشت سه دهه از تولید این خودرو زمزمه هایی مبنی بر توقف خط تولید آن به گوش می رسد، ولی این امر مانع از خرید پژو 405 اقساطی در بین خریداران و علاقه مندان این خودرو نشده است. در شرایط اقتصادی فعلی که به دلیل تحریم های اعمال شده بر کشور، شاهد بالا رفتن لحظه‌ای قیمت ارز و برخی اختلالات در بازار سرمایه های داخلی و خارجی می باشیم، قیمت تمام محصولات تولیدی از جمله خودرو با افزایش قیمت بی سابقه ای مواجه شد، و شرکت های خودروسازی و نمایندگی های رسمی و معتبر فروش آنها با ارائه طرح های پیش فروش و فروش 405 اقساطی و دیگر خودرو های داخلی و خارجی توانسته اند از این بحران عبور نمایند و مانع از رکود اقتصادی بازار خرید و فروش خودرو شوند. این طرح ارائه شده از سوی نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش محصولات ایران خودرو، یک فرصت استثنایی برای علاقه مندان این خودرو می باشد، زیرا در طرح فروش 405 اقساطی خریداران می توانند با پرداخت بخشی از قیمت خودرو به میزان تسهیلات دریافتی، مالکیت پژو 405 را در اختیار خود کنند و همین طور پس از انجام مراحل اداری این خودرو را به سرعت تحویل بگیرند. سال 1369 آغاز ورود پژو 405 به بازارهای داخلی بود. در ابتدا این خودرو به صورت وارداتی خریداری می شد و پس از آن شرکت ایران خودرو با راه اندازی خطوط مونتاژ پژو 405 اقدام به تولید این خودرو زیبا و با دوام نمود. صنایع ایران خودرو از معتبرترین شرکت های خودروسازی می باشد که سالهاست برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان انواع محصولات خود را در طرح های فروش 405 اقساطی و پیش فروش به دست مشتریان آن می رساند.

در آغاز راه اندازی خط تولید پژو 405 در کمپانی ایران خودرو، به مرور این شرکت معتبر خودروسازی با اعمال برخی تغییرات برروی این خودرو شروع به تولید تیپ های مختلفی از آن نمود و پژو 405 اقساطی را در انواع مدل های  GL405،405 GLI، 405 GLXبنزینی، 405 GLX دوگانه سوز، پژو 405 SLX و پژو استیشن تولید نمود، که البته تولید برخی مدل های آن در بازه زمانی نسبتا کوتاهی متوقف شد. قیمت خرید 405 اقساطی در مدل های مختلف این خودرو، متفاوت است و معمولا بالارفتن کیفیت بخش موتوری، استحکام بدنه و قرار دادن بخشی آپشن ها بر روی مدل های این خودرو سبب افزایش قیمت پله‌ای 405 اقساطی می شود. در حال حاضر در میان انواع مدل های این خودرو پژو 405 تنها در سه تیپ پژو 405 GLX بنزینی، پژو 405 GLX دوگانه سوز و پژو 405 SLX عرضه می شود که در این میان محبوبیت پژو 405 GLX بنزینی به دلیل شتاب و سرعت بالا بسیار بیشتر است، و این امر سبب آمار بالای فروش 405 اقساطی در شعب نمایندگی های رسمی ایران خودرو می باشد. پژو 405 در میان تمامی پژوهایی که در داخل کشور تولید می شوند به دلیل قیمت پایین تر و دوام بالا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه پس از سی سال هنوز هم فروش 405 اقساطی از وضعیت مطلوبی برخوردار است، که این مسئله نشان دهنده‌ی موتور قدرتمند این خودرو‌ی فرانسوی و امنیت بالای آن است.

با کمی مطالعه و تحقیق درباره‌ی شرکت های مختلف خرید و فروش اقساطی خودرو می توان معتبرترین و بهترین آنها را برای خرید 405 اقساطی با ارزان ترین قیمت انتخاب نمود، و این خودرو را با بهترین تسهیلات و شرایط واگذاری خریداری نمود. نمایندگی سایا خودرو از محبوب ترین و معتبر ترین شعب خرید و فروش خودرو اقساطی با مناسب ترین قیمت می باشد که در سایت خود شرایط فروش 405 اقساطی و میزان تسهیلات و خرید آن را به خوبی توضیح داده است. تنظیم سند آنی، تحویل فوری و امکان تعویض خودروی خریداری شده در زمان پرداخت اقساط از مهمترین مزایای خرید 405 اقساطی از سایا خودرو می باشد که سبب جلب توجه متقاضیان خرید پژو 405 شده است.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()