لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155 شامل قطعات یدکی متعددی می باشد که در کنار یکدیگر، امکان حرکت را برای لودر فراهم کرده اند. ماشین بلدوزر به شکلی طراحی شده است که برای امور راهسازی و خاکبرداری به کار برده می شود. در واقع با استفاده از این ماشین سنگین به راحتی می توان سطوح خاک را جابجا نمود، ضمن آن که با ناخن هایی که در انتهای بلدوزر تعبیه شده است، می توان برای زیر و رو کردن خاک از آنها استفاده نمود. خرید و فروش لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155به دارندگان این ماشین کمک می کند تا در صورت بروز حادثه و نقص فنی در بخش موتور ماشین، امکان تهیه و تعویض قطعات موتور را داشته باشند. بلدوزر از جمله ماشین هایی است که برای امور معادن و راهسازی بسیار پر کاربرد می باشد، با توجه به اینکه بیل های مکانیکی هیدرولیک وارد زمین می شوند. به همین منظور قطعات اساسی این ماشین ممکن است به مرور زمان فرسوده شود و یا بر اثر فشارهای وارده، مستهلک شده و از بین می روند. برای اطلاع از قیمت فروش لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو D155  به سایت مراجعه کنید.

خرید لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155

خرید لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو D155 نیاز به دقت و توجه دارد چون باید اصل و با کیفیت باشند. در صورت استفاده از قطعات یدکی تقلبی بی کیفیت، حین استفاده از آنها ممکن است که شکسته شوند و حتی ممکن است به قطعات اصلی فشار بیش از اندازه وارد کند و خسارت زیادی را به سیستم وارد کند. هنگام خرید قطعات و لوازم موتوری بلدوزر و دیگر ماشین آلات سنگین، توجه داشته باشید که از شرکت های معتبر، آنها را خریداری نمائید و اگر دارای بسته بندی می باشند، دارای نشان و هولوگرام معتبر باشند. هر کدام از قطعات ماشین بلدوزر، نقشی مهم و اساسی در عملکرد ماشین دارد. به همین دلیل سلامت هر کدام از قطعات در سرعت حرکت بازو و باکت بلدوزر تأثیر گذار می باشد.

سر سیلندر، پیستون موتور، واتر پمپ موتور، کارتل، میل سوپاپ، بوش میل سوپاپ، بوش موتور، میلنگ، شاطون، گژپین، رینگ موتور، یاتاقان موتور، کاسه نمد سر و ته میلنگ، سیت سوپاپ موتور، گاید سوپاپ، منیفولد اگزوز و .... از جمله قطعات موتورى بلدوزر کوماتسو  D155می باشند که سالم بودن هر کدام از آنها در راندمان کاری بلدوزر تأثیرگذار می باشد. همانطور که ماشین بلدوزر برای پروژه های عمرانی به کار برده می شود، به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین خط مقدم محسوب می شود چون دارای قدرت و بازدهی عالی می باشد و به راحتی مسیرهای پست و بلند را هموار می کند. به همین منظور لوازم موتوری بلدوزر دارای قدرت موتور بالا می باشد. با توجه به ویژگی های فنی که ماشین آلات سنگین بلدوزر دارند، می توان به سرعت حرکت و همچنین حجم انتقال خاک توسط باکت های پر ظرفیت این ماشین اشاره نمود. هنگام مواجه در عملکرد هر کدام از قطعات بلدوزر، حین استفاده از آن، نیاز است که مورد بررسی فنی قرار گرفته شود تا ایرادات فنی و قطعات یدکی که دچار آسیب شده اند را بتوان مرتفع نمود. برای اطلاع از فروش انواع قطعات بلدوزر d155 به سایت مراجعه کنید. 

قیمت لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155

قیمت لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155، متناسب با نوع قطعه متفاوت می باشد. البته توجه داشته باشید که برای خرید قطعات یدکی موتوری بلدوزر کوماتسو  D155 باید به شرکت های معتبر عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید تا از اصل بودن و سطح کیفیت آن اطمینان حاصل نمائید. توجه به مسئله کیفیت نسبت به قیمت حائز اهمیت می باشد چون اگر قطعه ای که خریداری شده است دارای کیفیت نامرغوب باشد و زودتر از موعد شکسته شود.

شرکت کوماتسو پارت، چندین سال به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش قطعات یدکی و لوازم موتور بلدوزر کوماتسو در تهران فعالیت دارد. در همین راستا، امکان سفارشات اینترنتی را نیز برای مشتریان منطقه تهران و شهرستان ها فراهم نموده است.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()