فروش ترازوی آویز کیا مدل TL:

مشخصات فروش ترازوی آویز کیا مدل TL:

مشخصات فروش ترازوی آویز کیا مدل TL مانند هر ابزار و وسایلی، ویژگی های منحصر به فردی دارد. این مدل ترازو از مدل هایی است که بارها را به صورت آویزان اندازه ‌گیری می کند. ظرفیت اندازه گیری این ترازوی دیجیتالی که در صنعت کاربرد بسیار فراوانی دارد ۱۵۰ کیلوگرم می باشد و میزان حساسیتی که این ترازو در اندازه ‌گیری بار ها رعایت می کند ۱۰۰ گرم می باشد که این ۱۰۰ گرم در برابر ظرفیت اصلی ترازوی کیا مقدار قابل توجهی است. این ترازو می ‌تواند در برابر بارهایی که به آن اعمال می شود مقاومت زیادی از خود نشان دهد، که این مقاومت مدیون جنس بدنه پلاستیک فشرده آن می باشد. باید گفت در این ترازوی صنعتی کوچک نمایشگری از جنس ال سی دی وجود دارد که دارای نور پس زمینه ای به رنگ آبی است. برای اطلاع از قیمت ترازو های اصل به سایت مراجعه کنید.

 از مشخصات بسیار کاربردی و منحصر به فرد این ترازو اندازه گیری بارها با سه واحد اندازه گیری می باشد که شامل پوند، اونس و کیلوگرم است. این ترازو با توجه به میزان باری که تحمل می کند و مدل آن که حالت قلابی است، دارای جثه کوچکی می باشد و طول آن تنها ۳۵ سانتی متر است. به غیر از نمایشگر، روی این ترازو سه دکمه قرار گرفته است. یکی از دکمه های روی این ترازو مربوط به قابلیت پارسنگ می باشد دکمه دیگری برای تغییر واحدهای گفته شده و تبدیل آن ها به یکدیگر است و دکمه دیگر دکمه HOLD نام دارد و تنظیمات کل ترازو را می توان با آن انجام داد و این دکمه می تواند بعضی آپشن ها و عملکرد ها را به ترازو اضافه کند. از مزیت های این ترازو این است که هنگام کار نشدن با ترازو و تقریباً بعد از دو دقیقه به صورت خودکار خاموش می شود و اینگونه از مصرف باتری به صورت بیهوده جلوگیری خواهد شد. باتری های این ترازو دو عدد می باشند و نوع آنها نیز قلمی است.

مزایا و معایب فروش ترازوی آویز کیا مدل TL:

فروش ترازوی کیا بیشتر مناسب توزین بار های سنگین و پر حجم می باشد که نمی توان آن ها را با ترازو های صنعتی محفظه دار یا دارای سینی اندازه گیری کرد. از معایب این ترازوی آویز یا قلابی می ‌توان به عدم اتصال به دستگاه های خارجی مانند کامپیوتر، پرینتر، اسکنر و ترازو های دیگر اشاره نمود. این ترازو با توجه به کاربردی که دارد شکل خاصی داشته و جیبی و کاملاً قابل حمل است و همچنین سبک نیز می باشد. این ترازو مزیت های زیادی برای شغل های صنعتی کوچک به همراه می آورد. می توان گفت داشتن قابلیت پارسنگ برای این ترازو از مزیت های فوق العاده آن به حساب می آید. این ترازو با دارا بودن قابلیت پارسنگ می‌تواند وزن خالص جسم های اندازه گیری شده را به کاربر بدهد. مثلاً برای اندازه گیری مایعات مختلف در صنعت، باید مایعات را درون ظرف هایی ریخته و سپس به اندازه گیری آن ها اقدام کرد. برای اطلاع از فروش ترازوی فروشگاهی پند از طریق لینک به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه نمایید.

 قابلیت پارسنگ  در فروش ترازوی کیا TL کمک می کند که وزن ظرف اندازه گیری نشده و مایع خالص به طور دقیقی توزین شود. می توان گفت داشتن سه دکمه روی این ترازو باعث شده است دایره کاربردهای این ترازو کامل شود، زیرا دکمه UNIT زیر نمایشگر برای تبدیل واحد می باشد و دکمه HOLD نیز برای انجام تنظیم ترازو روی سه حالت مختلف است. در حالت تنظیمی A ترازو زمانی اندازه را نشان خواهد داد که وزن ثابت باشد. در حالت تنظیمی P زمانی وزن نشان داده می شود که وزن در حالت ماکزیمم باشد و در آخر نیز حالت N وجود دارد که در این حالت ترازو وزن نرمال و طبیعی را اندازه گیری خواهد کرد. در آخر باید گفت که این ترازو ساخت داخل می باشد و می تواند نیاز های بازار داخلی را به وجود انواع فروش ترازوی خارجی برطرف کند.

 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : 
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123
خط اختصاصی 
 02180808081
تماس نمایندگی ها 
 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()