مشخصات باسکول پند صنعتی PX9800 Z:

باسکول پند صنعتی مدل PX9800 Z از باسکول هایی است که دارای ظرفیت یک تن یا هزار کیلوگرم می باشد. این باسکول را علاوه بر استفاده در صنعت تا حدودی در فروشگاه‌های بزرگ استفاده می کنند، زیرا علاوه بر ظرفیت بالا و استحکام، دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشد و از باسکول های محبوب در صنعت است. این باسکول هنگام توزین مواد دقت ۲۰۰ گرم را اعمال می ‌کند که این مقدار نسبت به ظرفیت باسکول مقدار قابل توجهی می باشد. برای اطلاع از  قیمت فروش باسکول پند به سایت مراجعه کنید.

 از ویژگی های ظاهری این باسکول، علمک دار بودن آن است. علمک ها علاوه بر نگه داشتن مانیتور یا نمایشگر جایگاه سیم ها و رابط های بین نمایشگر و لودسل ها خواهند بود. همچنین از مشخصات ظاهری دیگر در این باسکول پند این است که دارای چرخ هایی می باشد که به باسکول قدرت جابجایی داده اند و می توان آنها را بدون سختی جابجا نمود. همچنین باسکول دارای یک عدد سینی می باشد که این سینی از جنس فلز است و همچنین بدنه ای که این باسکول دارا است نیز از جنس فلز می باشد. به همین علت است که این باسکول می تواند ظرفیت یک تن یا ۱۰۰۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل نموده، بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به سینی یا بدنه آن برسد. جنس فلز این باسکول به گونه ای است که در برابر بار های بسیار سنگین که به آن وارد می شود آسیبی نمی بیند. ابعاد سینی این باسکول یک متر در یک متر می باشد و این ابعاد باعث شده است که بتوان بارهای حجیم را نیز روی آن قرار داد و به راحتی آن‌ ها را توزین کرد. در ترازو و باسکول ها حسگر هایی در کف قرار دارد که این حسگر ها باعث سنجش نهایی وزن خواهند شد. در این باسکول نیز ۴ عدد لودسل قرار داده شده است که باعث می شود هر جسمی در هر گوشه این باسکول که قرار بگیرد وزن درستی اعلام شود. باید افزود که نوع نمایشگری که در این باسکول قرار دارد از جنس ال ای دی می باشد و دارای وضوح بسیار بالایی نیز می باشد. برای خرید اینترنتی باسکول رولیک پند از طریق لینک به سایت فروشگاه پند گستر وارد شوید.

سایر مشخصات باسکول پند صنعتی مدل PX9800 Z:

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره شد باسکول صنعتی یک تنی پند با ظرفیت زیادی که دارد و با دقت زیاد خود در توزین کردن مواد، در فروشگاهها و همچنین در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی هایی که این باسکول صنعتی را منحصر به فرد کرده است این است که می تواند به دستگاه‌ های چاپگر یا پرینتر و همچنین به کامپیوتر متصل شود و به نوعی دارای جایگاه های اتصال رابط روی بدنه خود می باشد، که این جایگاه ها توسط کابل هایی این دستگاه را به دستگاه ‌های دیگر مرتبط می ‌کند. داشتن چاپگر به این باسکول کمک می ‌کند که بتواند فاکتورهای فروش و وزن های بارهای مختلف را چاپ کرده و قابلیت اتصال به کامپیوتر نیز باعث می شود این دستگاه اطلاعات بارهای مختلف را در کامپیوتر ثبت کند. ولی از معایبی که این ترازوی صنعتی یا باسکول صنعتی دارد این است که خود فاقد چاپگر می باشد و حتماً برای انجام عمل چاپ باید دستگاه پرینتری به آن وصل شود. از مزایای دیگر این باسکول ها دارا بودن پردازشگر های میکروپروسسوری می باشد که باعث کارآیی بسیار بالای این ترازو خواهند شد. همچنین این دستگاه را می توان توسط نمایشگر دومی که به آن متصل می شود به باسکول قدرتمند تر و پیشرفته تری تبدیل نمود. ال ای دی این باسکول دارای وضوح تصویری بالایی است به گونه ای که می توان از فاصله ۲۰ متری به راحتی نمایشگر را مشاهده نمود. این باسکول پند همچنین دارای ۱۴ ماه ضمانت می باشد و با اطمینان خاطر بیشتری می توان به خرید آن پرداخت.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : 
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123
خط اختصاصی 
 02180808081
تماس نمایندگی ها 
 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()