تابلو ها از وسیله های کاربردی هستند که تقریبا بر سر در تمامی مراکز و سازمان ها و فروشگاه ها قرار گرفته اند. با توجه به تنوع مدل های تابلو باید در انتخاب تابلوی مناسب برای شغل و حرفه ی خود دقت کرد. تابلو ها در سایز های مختلفی ساخته می شوند که بر اساس سفارش مشتری می باشد. تابلو ها باید از نظر سایز قالب و حروف متناسب باشند. در صورتی که بتوانیم تابلویی مناسب انتخاب کنیم ، سبب جذب بیشتر افراد خواهد شد. تابلو ها در انواع مختلفی از قبیل انواع تابلو ال ای دی روان ، تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، تابلو کامپوزیت و... که هر یک برای استفاده های مخصوصی هستند و می توانند کاربردی باشند. تابلو ال ای دی در مقابل باد و باران مقاوم بوده و می تواند تا سال ها ماندگاری داشته باشد. بنابراین اگر شما برای انتخاب تابلو شک دارید می توانید تابلو ال ای دی روان را انتخاب کنید.

تابلو ال ای دی روان یکی از تابلو های کاربردی می باشد. این تابلو مناسب برای بسیاری از کسب و کار ها بوده و با استفاده از آن می توان در دید افراد قرار گرفت زیرا تصاویر متحرک تابلو ال ای دی روان باعث می شود این تابلو جلب توجه کند و بدین ترتیب افراد بسیاری را به خود جذب کند. قیمت ساخت تابلو های روان با توجه به کارایی آن به صرفه بوده و برای کسب و کار هایی که دارای تنوع محصولات و خدمات است ، بسیار مناسب می باشد. برای انتخاب کلمات برای تابلو های ال ای دی باید توجه داشته باشید جملات باید مختصر و جذاب باشد تا بتواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد، می توانید اسم برند خود و یا محصولات خود را برای این تابلو در نظر بگیرید.

ساخت تابلو ای ای دی روان

تابلو ال ای دی روان دارای قالبی فلزی و مقاوم می باشد که این قالب از استحکام بالایی برخوردار بوده و با توجه به این که وزن این تابلو بالا است ، در مقابل باد مقاومت دارد. بر روی تابلو روان ، لامپ های ال ای دی وجود دارد که این لامپ در رنگ های مختلف می تواند باشد و تمامی سطح تابلو را پوشانده است ، بنابراین با دادن برنامه به تابلو ال ای دی می توان بر روی آن ، کلمات مورد نظر را اجرا کرد. کلماتی که در تابلو روان پخش می شوند ، می تواند به همراه افکت بوده و در مدل های مختلفی اجرا شود. در تابلو ال ای دی می توان از تصاویر نیز استفاده کرد که به صورت متحرک قابلیت اجرا دارد.

تابلو های ال ای دی از رایج ترین تابلو ها بوده و تعداد بسیاری از آن را می توانیم در شهر مشاهده کنیم. ان تابلو ها در سایز های مختلفی طراحی و تولید می شوند. یکی از مزیت های تابلو ال ای دی روان ، قابلیت تغییر کلمات آن می باشد یعنی می توان در زمان های دلخواه کلمات دیگری را جایگزین کلمات قبلی کرد.

هزینه ساخت تابلو ال ای دی روان

ساخت تابلو ال ای دی روان شامل هزینه هایی می شود که در مراکز مختلف این مبلغ متفاوت می باشد.به همین منظور شما با مراجعه به یک مرکز معتبر می توانید تابلو را با قیمت مناسبی سفارش دهید. برخی از مراکز ساخت تابلو ، تابلو را با قیمت کمتری به دست شما می رسانند . مرکز تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز بسیار معتبر در زمینه ی ساخت انواع تابلو می باشد. این مرکز تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریانش انجام می دهد. برای انواع تابلوسازی با کیفیت بالا به سایت مراجعه نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()