ویدئو پروژکتور دستگاهی است که می تواند تصاویر و ویدئو ها را از دستگاهی مانند لپ تاپ و کامپیوتر و موبایل بگیرد و بر روی پرده ی نمایش یا دیوار پخش کند. ویدئو پروژکتور ها از ضروری تری لوازم برای مراکز آموزشی می باشند که باس های درس بدون آن ها کیفیت خیلی بالایی نخواهد اشت. در ابتدا ویدئو پروژکتور گران قیمت بود اما با گسترده شدن آن مدل های جدید با قیمت های پایین تر نیز راهی بازار شدند و افراد معمولی نیز توانستند از این دستگاه پیشرفته استفاده کنند.برای خرید انواع ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور جیبی نسل جدید از ویدئو پروژکتور هستند. این دستگاه ها بسیار کوچک بوده و در اندازه ی جیبی طراحی شده است. ویدئو پروژکتور جیبی را می توان به راحتی به مکان های مهم و جلسات کاری و آموزشی خود برد و جلسات را با استفده از این دستگاه برگزار کرد. اندازه ی این دستگاه در حدود یک تلفن همراه بوده و حمل راحتی دارد. برای استفاده از این دستگاه نیازی به استفاده از کابل وجود ندارد و به راحتی از طریق بلوتوث می توان به این دستگاه وصل شد. ویدئو پروژکتور جیبی را می توانید روی سه پایه عکاسی نیز نصب کرد و برای آن نیاز به نصب پایه نمی باشد.

 برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی می توانید به یکی از فروشندگان مجاز فروش ویدئو پروژکتور مراجعه نمایید. بسیاری از فروشندگان ویدئو پروژکتور امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند . یکی از مواردی که در خرید ویدئو پروژکتور باید به آن دقت نمایید شدت نور لامپ این دستگاه می باشد. زمانی که شدت نور لامپ زیاد باشد تصاویر وضوح بیشتری خواهند داشت.

از ویدئو پروژکتور ها در منازل نیز استفاده می شود. دیدن فیلم های دسته جمعی می تواند بسیار دلچسب باشد همچنین تصاویر خانوادگی را می توان با هم مشاهده نمود . امروزه آن دسته افرادی که به بازی های رایانه ای علاقه مند هستند حتما یک ویدئو پروژکتور در خانه دارند که با تصویر بزرگ می توانند بازی را انجام دهند. برخی از انواع ویدئو پروژکتور ها چند رسانه ای هستند یعنی می توانند کلیپ های ویدئویی و فیلم های عروسی را پخش نمایند و همچنین پخش اسلاید ها را با استفاده از آن داشته باشیم. برای استفاده از ویدئو پروژکتور باید در ابتدا تصمیم بگیریم که آن را می خواهیم در جایی ثابت بگذاریم و یا محل آن را تغییر دهیم. اگر قرار است ویدئو پروژکتور در جایی ثابت بماند از نمونه های بزرگ تر آن می توان استفاده کرد. اما اگر می خواهید آن را ایجاد کنید و یا به همراه خود به مکان های دیر انتقال دهید بهتر است از نمونه های بدون کابل آن استفاده کنید. هر چه پیش می رویم انواع ویدئو پروژکتور ها به سمت کوچک تر شدن می رود . قابلیت های آن بیشتر و استفاده از آن راحت تر می شود. انواع کوچک تر ویدئو پروژکتور ها با نام پیکو شناخته می شود. از این دستگاه ها می توان در خانه و محل کار استفاده کرد. تاریکی مکان می تواند باعث دید بهتر تصاویر نمایش داده شده توسط این دستگاه شود و همین طور فاصله ی درست این وسیله از پرده نمایش در کیفیت پخش تصاویر تاثیر گذار می باشد.برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت مناسب به سایت مراجعه نمایید. 

عمر لامپ ویدئو پروژکتور

برای خرید باید به عمر لامپ ویدئو پروژکتور دقت نمایید. برای خرید این وسیله هرچقدر عمر لامپ بیشتر باشد بهت است و قیمت بالاتری هم خواهد داشت. فروشگاه های عرضه کننده ی انواع ویدئو پروژکتور فروش این محصولات را با قیمت های مختلف دارند که برای خرید می توانید مراجعه ی حضوری یا اینترنتی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع ویدئو پروژکتور می باشد.

 

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 532
نمایش همه
علاقه مندی ها ()