دکوراسیون داخلی

به هنر ترکیب رنگ ها، نور پردازی و تناسب اشیاء با هارمونی و سایز محیط  دکوراسیون داخلی می گویند، که امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و با اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.  یک دکوراتور با تجربه و متخصص در این زمینه، متناسب با فضایی که در اختیار دارد، و  نوع کاربردی که مورد نظر متقاضیان می باشد فعالیت خود را آغاز می کند، برای مثال در محیط های فروشگاهی و اقتصادی هدف اصلی از انجام و استفاده از خدمات دکوراسیون داخلی ، جلب توجه و جذب مشتری می باشد، و در بیمارستان ها و امکان عمومی به وجود آوردن فضایی آرامش بخش و به دور از اضطراب و تشویش می باشد، که این مورد در گام های اولیه انجام دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار می گیرند. قیمت انجام خدمات دکوراسیون داخلی با توجه به مساحت داخلی ساختمان، مواد اولیه مصرفی، نوع محیط و غیره محاسبه می شود، و  می توان با مشاوره گرفتن از شرکت های تخصصی در این زمینه و گرفتن کارشناسی های لازم از مبلغ تقریبی آن اطلاع پیدا کرد.

دکوراتور ها تمرکز و توجه خود را معمولا بر روی نوع نورپردازی، ابعاد و سایز اشیاء، هارمونی و تناسب اشیاء با هم جلب می کنند، و با توجه به بودجه مشتریان و بررسی سبک های مختلف دکوراسیون داخلی از قبیل کلاسیک، مدرن، مدیترانه ای،مینیمال، روستیک و غیره بهترین طرح را انتخاب و به مشتریان پیشنهاد می دهند. مبلمان، قاب ها، نوع پوشش دیوار ها و کف ساختمان، پرده ها و و سایل دکوراتیو از جمله مواردی است، که به صورت جزء به جزء در هنگام اجرای دکوراسیون داخلی مورد ارزیابی قرار می گیرند، تا با انتخاب صحیح آن ها بتوان یک محیط جذاب و ایده آل را متناسب با سلیقه ی مشتریان طراحی نمود.

از برترین و معتبرترین شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی می توان به گروه مهندسی هیرادانا اشاره کرد، که دارای نمونه کارهای بسیار قویی در این حوزه می باشد و با مراجعه به وب سایت آن می توان مشاورات لازم را از کارشناسان این مرکز به صورت رایگان دریافت نمود.

انرژی هایی که از پیرامون و فضایی که در آن قرار می گیریم ساطع می شود، را می توان از مهمترین منایع تاثیر گذار انرژی دانست، که سالهاست در علم دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار گرفته، و اکنون در طرح ها و سبک های مختلفی طبقه بندی شده است. می توان گفت دکوراسیون داخلی به جنبه های یکسان سازی محیط و اشیاء با رنگ ها و نور پردازی فضای ساختمان اطلاق می شود ، که در بهتر دیده شدن و بهینه سازی فضا نقشی بسیار حائز اهمیت دارند. از مهمترین نکاتی که در هنگام اجرای دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار می گیرند، و می توان آن ها را در شمار مهمترین اجزاء دکوراسیون قرار داد می توان به مبلمان، تابلوها، نور پردازی، رنگ آمیزی، پارتیشن بندی، شومینه و کتابخانه اشاره کرد، که تناسب هر کدام از آن ها با یکدیگر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تعرفه های اجرای دکوراسیون داخلی بر اساس سبک ها، مواد مصرفی، مساحت محیط و سلیقه ی کاربران متفاوت می باشد، و معمولا می توان قبل از انجام کار با گرفتن مشاوره های لازم از شرکت های کارگزار از مبلغ تقریبی آن اطلاعات لازم را بدست آورد.

هدف از انجام دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین گام هایی است، که باید قبل از شروع پروژه به آن پرداخته شود، زیرا متناسب با کاربری و محیط نحوه ی چیدمان و طراحی تغییر می کند، برای مثال در مراکز درمانی، بیمارستان ها و اماکن عمومی معمولا از طرح ها و الگوهایی آرامش بخش استفاده می شود، و در محیط های فروشگاهی و تجاری از رنگ ها و طراح های جذاب و محرک استفاده می شود تا توجه مشتریان را به خود معطوف نمایند، بنابراین با این آگاهی می توان اجرای دکوراسیون داخلی را برای مشاغل در شمار روش های تبلیغاتی موثر قرار داد.

شرکت طراحی و معماری هیرادانا از معتبرترین فعالان اجرای دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد، که سالهاست با ارائه خدمات متمایز و نمونه کار های بسیار خلاقانه و قوی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

تماس با ما

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 436
نمایش همه
علاقه مندی ها ()