سیستم های شوتینگ زباله با سطل زباله معمولی

این مدل از سیستم های شوتینگ زباله بسیار متداول اند و در اکثر مجتمع های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. هر چند این نوع از سیستم های شوتینگ زباله کاربرد های دیگری نیز دارند و در محیط های مثل آپارتمان های در دست ساخت و برای جمع آوری نخاله های ساختمانی نیز استفاده می شوند. این دستگاه به راحتی نخاله های ساختمانی را جمع آوری کرده و از طبقات دور می کنند. در این نوع از سیستم های شوتینگ ابتدا زباله ها در کانال شوتینگ قرار گرفته و بعد از آن زباله ها به سمت سطل زباله منتقل می شوند. در این نوع از سطل های زباله عملیات هایی همچون فشرده سازی یا جداسازی انجام نمی شود. در سیستم شوتینگ با سطل زباله ی معمولی سیستم شست و شو و کانال تهویه ی هوا وجود دارد. برای سفارش شوتینگ زباله ارزان به سایت مراجعه نمایید. 

بررسی سیستم شوتینگ زباله با جدا کننده ی زباله در مبدا

این نوع از سیستم های شوتینگ زباله برای تفکیک زباله های تر و خشک بسیار مناسب هستند و در واقع دارای دو کانال هستند که می توان به راحتی زباله ها را در مبدا تفکیک نمود و زباله های قابل بازیافت را بازیافت کرد. در این روش ابتدا زباله ها بعد از قرار گیری در کانال شوتینگ هر یک به سمت سطل زباله ی مخصوص منتقل می شوند و زباله های خشک مجددا بازیافت می شوند.

این نوع سیستم شوتینگ زباله برای بازیافت زباله های قابل بازیافت بسیار مهم بوده و کمک زیادی در حفظ محیط زیست می کنند. تفکیک زباله و بازیافت آن برای تامین درآمد و اشتغال زایی در کشور بسیار موثر خواهد بود و به حفظ محیط زیست کمک زیادی می کند. بعضی از زباله ها هستند که بازیافت آن ها در محیط مدت ها طول می کشد.

مکانیزم سیستم های شوتینگ زباله بدین صورت است که این سیستم ها توسط کانالی از بالاترین طبقه ی ساختمان به پایین ترین طبقه متصل می شوند. این کانال این امکان را به وجود می آورد تا بتوان به راحتی و به صورت مستقیم دفع زباله را انجام داد. استفاده از کانال دفع زباله، سبب می شود که در  مسیر هایی مثل راهرو، راه پله ها، آسانسور  و ... زباله و شیرابه حاصل از جا به جایی زباله ها  وجود نداشته باشد. استفاده از سیستم های جدید باعث می شود که مصرف برق ناشی از استفاده از آسانسور به حداقل برسد و مانع از استهلاک آسانسور می شود. وجود سیستم های شوتینگ زباله در آپارتمان ها به عنوان یک مزیت محسوب می شود و این سیستم باعث آسایش و رفاه حال ساکنین ساختمان ها می شود.  سیستم شوتینگ زباله در آپارتمان ها کارایی بسیار زیادی دارد و به حفظ بهداشت محیط آپارتمان نیز کمک می کند.برای اطلاع از فروش سرعت گیر شوت زباله  به سایت شرکت نخستین کار مراجعه نمایید.

آشنایی با سیستم شوتینگ زباله

دفع زباله ها در آپارتمان ها با تعداد طبقات زیاد سخت است و دردسر هایی برای ساکنین آپارتمان ها ایجاد  می کند. سختی های ناشی از رفت و آمد ها، آلودگی ها و بوی نامطبوع حاصل از حمل زباله از مشکلاتی است که برای دفع زباله ممکن است ایجاد شود. بدین منظور سیستم های شوتینگ زباله ابداع  شدند که در گذشته در آپارتمان های مرتفع وجود داشتند و در حال حاضر اکثر ساختمان های بزرگ از چنین قابلیتی برخوردار هستند. سیستم شوت زباله دارای یک کانال اصلی است که ارتفاع این کانال به تعداد طبقات ساختمان بستگی دارد. علاوه بر این این کانال  اصلی دارای انشعاباتی است که به تمامی واحد های آپارتمان مرتبط بوده و امکان دفع زباله را به راحتی امکان پذیر می کند. سیستم های شوت زباله مانع از تردد ساکنین آپارتمان می شود و علاوه بر این ها برای جا به جای زباله ها و انتقال آن ها به طبقه ی پایین نیازی به حمل زباله وجود ندارد، بنابرین محیط آپارتمان تمیز باقی می ماند.

 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()