بازسازی ساختمان از جمله روش های معماری و مرمت انواع سازه ها می باشد، که سابقه ای بسیار طولانی دارد. در گذشته معمولا از انواع بازسازی ساختمان به منظور رفع ایرادات سیستم های تاسیساتی، برق، ریختگی دیوارها، سقف و غیره استفاده می شود، اما امروزه و با توسعه هنر معماری ساختمان، معمولا علاوه بر تحکیم بنای سازه از بازسازی به منظور تغییر فضای داخلی و یا نمای ساختمان به سبک های امروزی نظیر مینیمال، روستیک، مدرن و کلاسیک و غیره استفاده می شود، تا بتوان انواع ساختمان های قدیمی را با ارزان ترین قیمت احیاء نمود، و نمایی شیک و مدرن به آن ها بخشید. در بازسازی ساختمان با هدف تغییرات ساختار معمولا پیمانکاران از یک طراح داخلی استفاده می کنند تا متناسب با نظرات و علایق مشتریانشان و بررسی سبک های مختلف معماری بتوانند طرح های جدید بسیار متنوعی را ارائه دهند و به اطلاع متقاضیان برساند، از مهمترین فاکتورهایی که در پلان های ارائه شده باید رعایت شود می توان به قدمت سازه، متریال مصرفی، نوع سیستم تاسیسات و محل قرار گیری آن، محل ستون ها و دیوارهای اضافی و غیره اشاره، که البته قیمت بازسازی ساختمان نیز متناسب با جامعیت طرح تغییر می کند.

استفاده از نورپردازی مناسب، سقف کاذب، پارتیشن بندی، اجرای کف و دیوارها با بهترین متریال و چیدمان منزل متناسب با قوانین رنگ بندگی و فنگ شویی از جمله کارهایی است، که در مراحل مختلف بازسازی ساختمان به مرور بررسی و اجرا می شوند. تعمیر و بازسازی ساختمان بر اساس بودجه تعیین شده برای آن انجام می شود، و شرکت های معماری و طراحی معمولا بر همین اساس طرح های پیشنهادی خود را ارائه می دهند.

 از مجرب ترین شرکت های بازسازی ساختمان با جدید ترین متدهای روز دنیا و در بالاترین سطح کیفی می توان به گروه معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا اشاره کرد، که سالهاست در زمینه طراحی داخلی و اجرای بازسازی ساختمان با مناسب ترین قیمت فعالیت می کند و می توان نمونه کارهای این مرکز معتبر را در وب سایت رسمی شرکت هیرادانا مشاهده نمود.

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , از فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()