کاغذ از کالا هایی است که در کشورمان بسیار مهم بوده و در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای وارد کردن این کالای ارزشمند به کشورمان باید ترخیص کاغذ انجام گیرد. خدمات ترخیص کاغذ شامل گرفتن مجوز ها و طی کردن مراحلی است که باید انجام گیرد و گرنه کالا ترخیص نمی شود و در گمرک می ماند. بنابراین برای این که بتوان بار را ترخیص کرد باید در ابتدا اظهارنامه ای را جهت ترخیص کاغذ ارائه گردد سپس پس از بررسی های لازم مدارکی از فرد وارد کننده گرفته می شود که بر اساس آن باید مجوز های لاز گرفته شود.

انجام ترخیص کاغذ در تمامی کشور ها وجود دارد و ایران هم مانند دیگر کشور برای تعیین ارزش کالا و قانونی بودن آن مراحل ترخیص کاغذ را قرار داده است. به دلیل کامپیوتری شدن مراکز ترخیص کاغذ به راحتی می توان مراحل ترخیص کاغذ را طی کرد و تمامی درخواست ها و پرداخت ها را از به صورت الکترونیکی انجام داد.

برخی از مجوز های لازم عبارتند از قبض انبار ، مجوز ارزیابی در خارج از اماکن گمرکی، صدور پروانه ترخیص کالا، مجوز های قانونی و... که تمامی روند باید به شکل دقیق انجام گیرد که به دست آوردن اطلاعات در این باره و اجرای دقیق ترخیص کاغذ نیاز به مرکز دارد که بتواند ما را در این زمینه راهنمایی کند و کار ها را پیش ببرد بنابراین شرکت های ترخیص کاغذ می توانند شما را در ترخیص کالای خود کمک کنند.

شرکت ترخیص کالای تاک خلیج فارس یکی از شرکت های بنام در انجام خدمات ترخیص کالا به خصوص ترخیص کاغذ است که را تجربه ی بالایی که در این زمینه دارد می تواند شما را بدون بروز هیچ مشکلی به هدفتان برساند . برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ترخیص کالا به سایت مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

آدرس : بندرعباس خیابان هویزه ساختمان شیرین 2 واحد 8

ایمیل: pg.taak@yahoo.com

شماره تماس : 09171573565-09123680456 ,واتس آپ : 09218469242

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()