کاغذ دیواری از مشهورترین تجهیزات دکوراسیون داخلی است که برای تزئین دیوار سالن پذیرائی، اتاق کودکان، اتاق خواب و اتاق میهمان به کار برده می شود. با گذشت زمان خرید و فروش کاغذ دیواری رونق یافت و تولید کنندگان انواع کاغذ دیواری قابل شستشو و مقاوم را به بازار عرضه نمودند. با ارتقاء کیفیت کاغذ دیواری و تنوع محصولات کاغذ دیواری، دوام و طول عمر کاغذ دیواری نسبت به گذشته بهبود پیدا کرد و بر طرفداران خرید کاغذ دیواری افزوده شد. برای سفارش انواع کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

انواع کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری کودک و نوجوان، کاغذهای دیواری سفارشی، انواع کاغذ دیواری طرح سنتی، کاغذ دیواری نقش برجسته، انواع کاغذ دیواری ساده و بافت دار و کاغذ دیواری سه بعدی از جمله انواع کاغذ دیواری است که در بازار به صورت رولی و با مشاهدۀ آلبوم های کاغذ دیواری فروخته می شود. امروزه خیلی از ساختمان ها به دلیل نوع طراحی ساده، یکنواخت و کسل کننده به نظر می رسند که ساکنین را ترغیب به تغییر دکوراسیون و نصب دیوارپوش های لوکس و مدرن نموده است. در نتیجه خیلی از افراد ترجیح می دهند با خرید کاغذ دیواری لوکس، نمای زیبایی را برای تزئین دکوراسیون داخلی فراهم آورند و به نوعی تنوع و خاص بودن را در فضای محیط محیا سازند.برای اطلاع از فروش انواع کاغذ دیواری های خاص سفارشی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت کاغذ دیواری

اگر برای خرید کاغذ دیواری به بازار فروش محصولات دکوراتیو مراجعه کرده باشید، قطعاً انواع آلبوم کاغذ دیواری را مشاهده نمودید که بر اساس آنها انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری صورت می گیرد. نیاز به ذکر است که قیمت کاغذ دیواری با توجه به نوسانات بازار مشخص نمی باشد و با توجه به قیمت مواد اولیه ممکن است تغییر قیمت داشته باشد. به همین منظور می توانید برای دریافت لیست قیمت انواع کاغذ دیواری با واحد فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس بگیرید و به صورت اینترنتی خرید کاغذ دیواری مورد نظر خود را ثبت نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()