اجرای سقف شیروانی

در ساخت و اجرای سقف شیروانی معمولا از کاشی های سرامیکی، بتنی، فلز،سفال، تکه های چوبی و شینگل های قیرگونی شده استفاده می شود، که در برابر شرایط جوی نامساعد از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع از سقف ها از  محبوب ترین پوشش های مورد استفاده در مناطق سردسیر و پر بارش می باشند که در انواع ساده و طرح دار اجرا می شوند. سقف های ساده تنها دارای دو نوع شیب متفاوت هستند، اما سقف های طرح دار در انواع زاویه های مختلف، مانند چند ضلعی، پروانه ای، خمیده، پایابنا طراحی و اجرا می شوند،  و متریال به کار رفته در هرکدام از آن ها بسیار متفاوت می باشد. از مهمترین مزایای اجرای انواع سقف شیروانی می توان به سهولت نصب، هزینه های پایین اجرا و نگهداری،نصب ناودانی و عایق سقف برای هدایت آب باران و برف، افزایش فضای محیط، نصب پوشش دامنه برای جلوگیری از اتلاف انرژی و تهویه مناسب اشاره کرد. قیمت اجرای سقف شیروانی در مراکز مختلف متغیر می باشد، اما این سقف ها به علت زیبایی که به نمای ساختمان ها می دهد، طرفداران بسیاری دارد.

زاویه شیب در اجرای سقف شیروانی توسط کارشناسان مجرب و فعالان این صنعت تعیین می شود، و معمولا از 15تا 70 درجه شیب آن ها متغیر می باشد. اجرای سازه فلزی، زیرسازی، پوشش مناسب، نصب و اجرای ناودانی،اجرای پیشانی نما و پوشش دامنه برای جلوگیری از اتلاف انرژی از جمله مراحل اجرای سقف شیروانی می باشد، که توصیه شده توسط افراد مجرب و شرکت های متعهد نصب و اجرای سقف شیروانی انجام شود تا بتوان بهترین خروجی را از آن ها دریافت نمود.

شرکت مهندسی آراز سقف از معتبر ترین شرکت های فعال در صنعت نصب و اجرای سقف شیروانی، آردواز و انواع آبرو ناودانی می باشد، که با مراجعه به وب سایت این مرکز می توان انواع نمونه کار های آن را مشاهده نمود و در صورت نیاز سفارش خود را در این مرکز به ثبت رسانید.

تماس با ما

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()