ویژگی های باسکول پند 2 تنی مدل  PX9800 S-2T:

بررسی ویژگی های باسکول پند 2 تنی مدل  PX9800 S-2T:

در این مقاله ویژگی های باسکول پند 2 تنی مدل  PX9800 S-2T بررسی شده است. باسکول 2 تنی پند از جمله باسکول های مصارف صنعتی می باشد که با حداکثر وزن گیری 2 تن و دقت خطای 500 گرمی در شرکت پند تولید شده است. باسکول به صورت ثابت طراحی شده است ولی علمک باسکول متحرک می باشد که می توان آن را تا زاویه و فاصله مشخصی از کفی باسکول قرار داد چون اگر فاصله و زاویه باسکول مناسب نباشد اعداد بدست آمده در وزن گیری اشتباها به صفحه نمایش ارسال می شوند. بدنه این باسکول پند تماما فلزی می باشد که به منظور جلوگیری از آسیب هایی نظیر پوسیدگی و زنگ زدگی با رنگ الکترواستاتیک کاملا پوشیده شده است که در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد.برای خرید از مرکز باسکول پند به سایت مراجعه کنید.

نمایشگر این باسکول پند که بر روی علمک نصب شده است از نوع LED می باشد. این نمایشگر دو طرفه می باشد و قابلیت نمایش 6 رقم را دارد. صفحه نمایشگر این باسکول پند از کیفیت بالایی برخوردار است. بصورتی که می توان اعداد روی نمایشگر را در فواصل دور و حتی در محیط های تاریک رویت کرد. این باسکول مزیت قطعه شماری را نیز داراست. بر روی این باسکول چاپگری نصب نشده است ولی به وسیله پورت های تعبیه شده بر روی این باسکول قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر جانبی را داراست. در این باسکول صنعتی یک لودسل وجود دارد.این باسکول مجهز به رله قطع کن می باشد. نمایشگر این باسکول پوششی تماما فلزی دارد. در انتها مزایا و ویژگی های این باسکول پند را دسته بندی می کنیم:

مزایا:

-وزن گیری 2تنی

-دقت خطای 500 گرمی

-مجهز به رله قطع کن

-نمایشگر ال ای دی

-نمایشگر دو طرفه 6 رقمی

-دارای قطع شمار

-قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر جانبی

-بدنه تماما فلزی

-پوشش رنگ الکترواستاتیک بر روی بدنه ی فلزی باسکول پند.فروشگاه پند گستر از فروشگاه های معتبر در بخش فروش  انواع باسکول ارزان  و باکیفیت می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()