کاربردهای پروفیل

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد پروفیل به دلیل انواع مختلفی که دارد طبیعتا مصارف متفاوتی نیز دارد. هر کارفرما یا مدیر پروژه‌ی ساختمانی با توجه به ویژگی‌های سازه‌ و فاکتورهایی همانند قیمت بهترین نوع ممکن را استفاده می‌کند. اگر فکر می‌کنید این محصول تنها در اسکلت ساختمان یا سازه‌های عظیم کاربرد دارد، شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کنیم تا متوجه شوید که پروفیل تا چه میزان در زندگی ما و وسایلی که اطرافمان می‌بینیم کاربرد دارد و ما از آن بی‌خبر هستیم.برای خرید از  مرکز خرید پروفیل از طریق لینک اقدام نمایید.

از پروفیل برای چه کارهایی استفاده می‌شود؟

جالب است که تنوع کاربرد این محصول هم مانند انواع آن بسیار زیاد است. گفتیم که پروفیل می‌تواند به شکل مربع یا مستطیل ساخته شود. این محصول در ابعاد و سطح مقاطع مختلفی تولید می‌شود. هر چند ابعاد استانداری نیز برای آن مشخص کرده‌اند. هم‌چنین ضخامت آن نیز از اهمیت برخوردار است و در صورت عدم برخورداری از ضخامت و کیفیت مناسب، ممکن است به سازه‌ی موردنظر آسیب وارد کند. به طور کلی اگر شبیه جعبه یا به اصطلاح قوطی باشد به آن پروفیل قوطی می‌گویند. در حقیقت این نوع، دقیقا شبیه لوله است منتهی به صورت چهارگوش ساخته می‌شود و شکل آن گرد نیست. اگر دنبال کاربردهای این محصول در مکان‌هایی خاص می‌گردید باید بگوییم سخت در اشتباه هستید.برای خرید و فروش قوطی صنعتی به سایت بازرگانی آهن میران مراجعه کنید.

کافی است به پایه‌های میز یا صندلی دقت کنید تا یکی از این موارد را ببینید. فولاد چهارگوشی که به عنوان پایه‌ مورد استفاده قرار گرفته است همان پروفیل است. اگر سطح مقاطع این سازه بزرگ‌تر باشد از آن در ساخت اسکلت ساختمان و یا  ستون استفاده می‌شود. هم‌چنین این محصول در تولید نرده نیز بسیار کاربرد دارد. در ساخت سقف سوله‌ها و سالن‌های ورزشی از نوع Z استفاده می‌کنند و از انواع نبشی و ناودانی برای ساخت قاب و چارچوب درهای بزرگ بهره می‌برند. حتی در تولید کرکره‌های مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری نیز از پروفیل استفاده می‌شود.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()