کابینت آشپزخانه یکی از مهمترین وسایل دکوری آشپزخانه می باشد که نقش مهمی را ایفا می کند. با نصب کابینت آشپزخانه جادار و مدرن می توان از فضای آشپزخانه به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. خرید و فروش کابینت آَشپزخانه  لوکس در طراحی آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و به همین دلیل هموراه تلاش می شود متناسب با جدیدترین متریال، سفارش خرید کابینت آشپزخانه را انجام دهند.

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه کلاسیک و کابینت آشپزخانه مدرن دو دستۀ اصلی کابینت های آشپزخانه می باشد که دارای تنوع طرح می باشد. در ابتدا کابینت آشپزخانه چوبی مورد استفاده قرار می گرفت و به مرور زمان، با کشف فلز، انواع کابینت آشپزخانه طراحی شد و به بازار عرضه شد. کابینت آشپزخانه ممبران و کابینت آشپزخانه گلاس از جدیدترین سبک های طراحی کابینت آشپزخانه می باشد که بسیار شیک و مدرن می باشند. در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان، طراحی آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به همین دلیل متناسب با سبک دکوراسیون داخلی از بروزترین یراق آلات برای طراحی کابینت آشپزخانه استفاده می کنند. اجرای کابینت شیک برای طراحی دکوراسیون آَشپزخانه می تواند زیبایی بصری فضای دکوراسیون داخلی را بیش از پیش بهبود ببخشد.برای خرید اینترنتی کابینت کلاسیک با ما تماس بگیرید.

قیمت کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت آشپزخانه به عوامل زیادی بستگی دارد که می توان به جنس کابینت آشپزخانه، یراق آلات به کار رفته و همچنین متراژ کابینت ها اشاره نمود. با توجه به تنوع ابعاد آشپزخانه می توان با قیمت ارزان، از بروزترین طرح کابینت های آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده نمائید. هر چه طبقات کابینت های آشپزخانه بیشتر باشد، به طبع بیشتر وسایل آشپزخانه را به درون خود جا می دهد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت می کند و از بروز ترین متریال برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و سایر بخش های ساختمان استفاده می کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()