صندوق فروشگاهی یکی از اجزاء جدایی ناپذیر لوازم فروشگاهی است. با خرید صندوق فروشگاهی بر عملکرد حسابرسی و امور مالی فروشگاه نظارت و کنترل بیشتری خواهید داشت. در واقع کار صندوق فروشگاهی این است که ثبت اطلاعات فروش کالاها را سامان دهی می کند. موجودی کالاها، تعداد اقلام فروخته شده، نمایش قیمت اقلام، هزینه های خرید و فروش کالاها و ... از جمله اطلاعات فروشگاهی است. برای اطلاع از قیمت صندوق فروشگاهی لمسی به سایت مراجعه کنید.

انواع صندوق فروشگاهی

صندوق های فروشگاهی از نظر نوع استفاده می توان به صندوق فروشگاهی رومیزی و صندوق فروشگاهی سیار اشاره نمود که هر کدام برای یک هدف ولی در موقعیت های متفاوت به کار گرفته می شوند. صندوق فروشگاهی لمسی و صندوق فروشگاهی ECR نیز جزء تقسیم بندی های نوع صندوق های فروشگاهی است که اتوماسیون فروش فروشگاه را تحت تأثیر خود قرار می دهند. صندوق فروشگاهی پوزبانک، سم، دلتا و پوزیفلکس از مهمترین برندهای صندوق های فروشگاهی است که توسط فروشگاه های معتبر پخش تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و امکانات کاربردی عرضه می شوند.

قیمت صندوق فروشگاهی

قیمت صندوق فروشگاهی همانند سایر تجهیزات فروشگاهی با نوسانات بازار تغییر می کند و نمی توان قیمت ثابتی را به صورت مشخص بیان نمود. از این رو متناسب با نوع نیاز شما از دستگاه صندوق فروشگاهی ، می توانید صندوق فروشگاهی سیار را با قیمت ارزان خریداری کنید. اگر بخواهیم به طور جامع بیان کنیم، قیمت خرید دستگاه صندوق فروشگاهی بر اساس امکانات صندوق و برند محصول می باشد.

از مشخصات فنی دستگاه صندوق فروشگاهی می توان به نمایشگر لمسی، پشتیبانی از سیم کارت، ردۀ سیستم عامل، امکانات اتصال به شبکۀ وای فای، میزان حافظه داخلی و جانبی، تجهیز بودن به درگاه USB و اندازه پردازنده اشاره نمود .

فروشگاه تجهیزات با کسب سال ها تجربۀ مفید در عرصه خرید و فروش تجهیزات فروشگاهی، توانسته امکان خرید انواع صندوق فروشگاهی را با قیمت مناسب و گارانتی دار به صورت حضوری و اینترنتی به فروش برساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()